La Directora de la Càtedra, Aurora Pedro, ha sigut convidada a participar en la jornada formativa del projecte In/Sostenible PC243 – In/Sostenible el 3 de novembre de 2021 en l'espai cultural Menador de Castelló.
L'espai cultural MENADOR és un contenidor per a la cultura, l'educació, la joventut i la convivència gestionat per l'Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I.
El projecte #InSostenible pertany al Fons Valencià per la Solidaritat i és cofinançat per la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana. Aquest projecte que té com a meta donar a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) com a part de l’Agenda2030.
PROGRAMA DE LA JORNADA
16:30 h ACREDITACIONS
|
17:00 a 20:00 h INICI DE LA JORNADA Construint el futur que volem. Recursos educatius per al desenvolupament sostenible
|
17:00 a 17:15 h PRESENTACIÓ I BENVINGUDA:
|
17:15 a 18:15 h PONÈNCIA "Universitats sostenibles i la importància de l’Agenda 2030 en l'àmbit educatiu":
|
18:15 a 19:15 h TAULA REDONA D'EXPERIÈNCIES "Sostenibilitat: una aposta necessària i transversal en l'àmbit educatiu":
|
19:15 a 19:45 h VISITA INTERACTIVA DE L'EXPOSICIÓ “IN/SOSTENIBLE. Un camí cap a la sostenibilitat"
|
19:45 a 20:00 h CLOENDA I VI D'HONOR AMB PRODUCTES DE PROXIMITAT.
|