Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Dret i Violència de Gènere Logo del portal

La jutgessa Lucía Avilés participa en l'acte de clausura del Màster Universitari en Dret i Violència de Gènere de la UV

  • 27 de febrer de 2023
Cartell Lucía Avilés

La magistrada experta en matèria de violència de gènere, Lucía Avilés, impartirà el divendres 31 de març, una conferència sobre els drets de les dones i la violència de gènere, en la Facultat de Dret.

El 31 de març, tindrà lloc l'acte de clausura del Màster a les 11:00 hores, a l'Aula 3P08 (Sala d'actes Víctor Fairén Guillén), tercer pis de l'Edifici Departamental de la Facultat de Dret.

L'acte de clausura comptarà amb la ponència de la Magistrada Lucía Avilés, amb la qual podrem debatre sobre el paradigma de la violència de gènere.

Lucía Avilés és magistrada del Jutjat penal número 2 de Mataró (Barcelona), i és sòcia fundadora de l'Associació de Dones Jutgesses d'Espanya, una corporació que treballa per avançar en matèria de drets humans i en l'equitat de la justícia entre persones de diferent gènere.

Avilés és experta en violència de gènere, ha impartit formació en matèria penal, violència de gènere, violència sexual i enjudiciament amb perspectiva de gènere en el Parlament Europeu, en la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere, en el Ministeri d'Igualtat, en el Consell General del Poder Judicial, en col·legis d'advocacia, forces i cossos de seguretat, i en diverses Universitats d'àmbit nacional i internacional.

L'entrada a la conferència és lliure per a tota la comunitat universitària fins a completar la capacitat de la sala.