Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de la Qualitat Logo del portal

  • Actuar amb autonomia en l'aprenentatge, prenent decisions fonamentades en diferents contextos, emetent judicis sobre la base de l'experimentació i l'anàlisi, i transferint el coneixement a noves situacions.
  • Saber comunicar-se de manera efectiva, tant oralment com per escrit, adaptant-se a les característiques de la situació i de l'audiència.
  • Proposar solucions creatives i innovadores a situacions o problemes complexos, propis de l'àmbit de coneixement, per a donar resposta a les diverses necessitats professionals i socials.
  • Conèixer i comprendre, des del mateix àmbit de la titulació, les desigualtats per raó de sexe i gènere en la societat; integrar les diferents necessitats i preferències per raó de sexe i de gènere en el disseny de solucions i la resolució de problemes.
  • Contribuir al disseny, desenvolupament i execució de solucions que donen resposta a demandes socials, tenint en compte com a referent els objectius de desenvolupament sostenible.
  • Demostrar raonament crític i autocrític en l'àmbit de la titulació, considerant aspectes com ara l'ètica professional, els valors morals i les implicacions socials de les diferents activitats realitzades.
  • Col·laborar eficaçment amb equips de treball, assumint responsabilitats i funcions de lideratge i contribuint a la millora i al desenvolupament col·lectiu.
  • Estudiar les principals normes ISO 9001 i els models de referència en gestió de la qualitat.
  • Planificar i organitzar totes les activitats relacionades amb la gestió de la qualitat.
  • Manejar eines per a avaluar i controlar la qualitat així com diferents tècniques de millora contínua.
  • Liderar equips i potenciar-ne el treball.
  • Fomentar el compromís amb la qualitat en tots els departaments i en tots els nivells jeràrquics de l'organització.
  • Conèixer les principals eines tècniques i programes de gestió de la qualitat.
  • Comprendre la dimensió humana i organitzativa de la qualitat, així com la seua aportació a la sostenibilitat.
  • Entendre l'orientació al client en l'àmbit de la gestió de la qualitat.
  • Conèixer com integrar els sistemes de qualitat amb altres sistemes de gestió complementaris.
  • Auditar els sistemes de gestió de qualitat incloent-hi indicadors de mesura i seguiment dels processos.
  • Dissenyar, implantar i gestionar, en qualsevol tipus d'organització, un sistema de gestió de qualitat.
  • Identificar no conformitats en els processos d'organització i implantar-hi una solució.
  • Prendre decisions estratègiques, tàctiques o operatives en l'àmbit de la gestió de la qualitat.