Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Salut Pública i Gestió Sanitaria Logo del portal

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Capacitat per a aplicar els coneixements adquirits a la resolució de problemes en salut pública.
  • Capacitat per a integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular juís i prendre decisions a partir d'una informació que, moltes vegades és incompleta o limitada, i incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i juís.
  • Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència, i amb capacitat de comunicació social.
  • Capacitat per a formular una hipòtesi, dissenyar i desenrotllar un projecte d'investigació.
  • Capacitat d'integrar les noves tecnologies en la seua labor professional y/o investigadora.
  • Analitzar de forma crítica tant el seu treball com el dels seus companys.
  • Ser capaços d'integrar-se en equips, tant en funció de directius o coordinadors com a funcions específiques acotades i en funcions de suport al propi equip o altres.
  • Participar en debats i discussions, dirigir-los i coordinar-los i ser capaços de resumir i extreure'n les conclusions més rellevants i acceptades per la majoria.
  • Dotar-los de pràctica en les tècniques d'exposició -oral, escrita, presentacions, panells, etc- per a comunicar els seus coneixements, propostes i posicions.
  • Capacitar-ho per a treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals i aportant i coordinant els propis coneixements amb els d'altres branques i intervinientes.
  • Poder aplicar els seus coneixements sobre problemes concrets i saber resumir i extractar els arguments i les conclusions més rellevants per a la seua resolució.
  • Conéixer els conceptes propis de la medicina preventiva, l'epidemiologia, i la salut pública, la seua relació amb el context socioeconòmic i la seua evolució al llarg del temps.
  • Comprendre els fonaments dels mètodes estadístics i epidemiològics, en general i aplicats a problemes específics de salut.
  • Identificar i prioritzar els determinants de salut i els estils de vida saludable d'una població.
  • Conéixer els fonaments de les principals estratègies de prevenció de la malaltia, protecció i promoció de la salut actualment disponibles.
  • Conocer la organización del sistema sanitario español y las principales diferencias y similitudes a nivel autonómico.
  • Comprender los principios de la planificación sanitaria y el diseño y la evaluación de programas de salud para población general y con necesidades especiales.
  • Comprendre les bases fonamentals de l'economia sanitària, el mercat sanitari, i les tècniques d'avaluació sanitària.
  • Entendre i saber manejar les diferents tècniques de direcció de centres sanitaris en diferents entorns, així com els sistemes de classificació de pacient i mesurament del producte, i les estructures organitzatives sanitàries.
  • Elaborar plans per a analitzar la situació de la salut de la comunitat.
  • Elaborar programes per a gestionar i avaluar servicis sanitaris.
  • Elaborar hipòtesi de treball basades en antecedents bibliogràfics i experimentals i de disseny.
  • Ser competent per a intervindre en situacions d'emergència sanitària."
  • Conéixer l'avaluació, comunicació i gestió dels riscos per a la salut en matèria de sanitat animal i de seguretat alimentària.
  • Preparar i presentar resultats en seminaris i els elements bàsics de la comunicació.
  • Conéixer el procés d'investigació científica en Salut Pública.
  • Conéixer els sistemes d'informació per a la gestió i la política de salut.
  • Conéixer les peculiaritats dels servicis sanitaris i l'ordenació del sistema de salut.
  • Ser capaç de realitzar busques en la literatura científica i d'analitzar i interpretar rigorosament els resultats dels estudis científics duts a terme en l'àmbit de la Salut Pública i la Gestió de Servicis Sanitaris.
  • Ser capaç d'aplicar els fonaments i mètodes de la investigació qualitativa i quantitativa per a l'estudi i anàlisi dels elements relacionats amb la Salut Pública i la Gestió de Servicis Sanitaris en tots els seus nivells d'actuació.
  • Ser capaç d'escriure i presentar adequadament informes científics amb els fonaments, mètodes, resultats i discussió dels estudis empírics realitzats.