University of Valencia logo Logo Master's Degree in Web Technology, Cloud Computing and Mobile Applications Logo del portal

.

Col·laboració amb importants empreses del sector TI

El Màster participa amb diverses empreses especialitzades en el món de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

.

Compleix amb un perfil molt demandat en el món laboral

El desenvolupament d'aplicacions empresarials és fonamental en el Màster TWCAM

.

Desenvolupa serveis per a dispositius mòbils

Aprèn a treballar en un camp emergent però molt rellevant avui dia

Seminari An Introduction to Kotlin for Android Development

  • March 28th, 2018
Seminari An Introduction to Kotlin for Android Development

Ponent: Víctor Bolinches Marín

Data: 11/04/2018 17:30 a 19:30

Aula: 2.3

Durada: 2 hores

Getting started to Android Developprogramming with Kotlin. Concise, safe, interoperable and ttool-friendly regarding Java, the students will learn to use to the kotlin syntax to create a native application form scratch.

Víctor Bolinches Marín , d'origen Ninja Developer, actualment Programari Architect en Capgemini, amb més de 7 com a professional, desenvolupa i consumeix gran varietat de tecnologia que li fa créixer dia a dia. Apassionat per donar valor a les coses construïdes mitjançant Programari, és considerat políglota i amant de les metodologies àgils, patrons de disseny i predicador del Clean Code i el TDD. Expertiseprincipal: Technical lead, Disseny i desenvolupament d'arquitectures, Construcció de motors de videojocs, Desenvolupament de Micro Frameworks, Programació Asíncrona, ús de clevers. 

Github: @vicboma1

Twitter: @vicboma1

URL personal: https://github.com/vicboma1

Empresa Capgemini

Departament: Arquitectura – Valencia (España)

Aquest seminari es realitza en el marc de la càtedra Capgemini-UV