• Tests Psicològics a Espanya: 1920-1970

02/10/17

“Tests Psicològics a Espanya: 1920-1970”

Hui, dilluns 2 d'octubre, arriba aquesta mostra itinerant a la Universitat de València on romandrà exposada fins al 17 de desembre. Aquesta exposició arreplega, a través dels tests i dels seus autors, el sorgiment, desenvolupament i consolidació de la Psicologia a Espanya al llarg de 50 anys.

• AVON

29/09/17

AVON : Academic Video Online

Durant dos mesos tindrem en proves la base de dades •AVON: Academic Video Online . 57.000 vídeos dirigits a l’ensenyament i l’aprenentatge, amb temàtica multidisciplinària, disponibles en una plataforma similar a youtube. Per a veure en streaming, tenen la transcripció en anglès i la traducció a altres idiomes. Al següent enllaç, http://search.alexanderstreet.com/avon, introduint el terme de cerca general (psychology, sports)es recuperarán tots els videos sobre el tema.

• Cursos AprènCi2 i AprènTFG 2017-2018

18/09/17

Matrícula oberta cursos AprènCi2 i AprènTFG 2017-2018

Ja pots matricular-te fins al 24 d’octubre als cursos en línia organitzats pel Servei de Biblioteques i el Servei d’Informàtica: Aprèn a fer els teus treballs de classe (APRÈNCI2) i Aprèn a fer el TFG (APRÈNTFG). Les dates del curs són del 30 d’octubre al 3 de desembre i enguany no hi haurà sessió presencial obligatòria Si tens qualsevol dubte pregunta al correu ci2@uv.es

• Horari d'agost

24/07/17

Horari de la biblioteca per al mes d'agost

La biblioteca, durant el mes d'agost, romandrà oberta de l'1 al 4 de 8.15 a 14.15 h
    Tancada del 5 al 31.

• Sports Discus with full text

03/07/17

Sports Discus full text en prova

És una base de dades que recull llibres, articles de revista, tesis, actes de congressos, materials audiovisuals, etc. que tracten sobre les ciències de l’esport i matèries relacionades: medicina esportiva, fisiologia, biomecànica, psicologia de l’esport, entrenament, educació física, competició, etc.

És una eina essencial per a professionals de la salut, investigadors i estudiants, proporcionant una àmplia cobertura a les àrees de fitness, salut i estudis esportius
    Navega pel recurs i deixa’ns la teua opinió al formulari de recursos electrònics en prova

• Mona Pasqua

11/04/17

Biblioteca tancada en Pasqües

La biblioteca romandrà tancada per les festes de Pasqua, del dimecres 13  al dilluns 24 d´abril.

• Dia Mundial Activitat Fisica

06/04/17

Feliç Dia Mundial de l'Activitat Física!

Avui, 6 d'abril, és el Dia Mundial de l'Activitat Física, un dia en el qual s'insta a la població Mundial a la realització d'exercici físic regular per a millorar la salut. Aquest dia té doble importància doncs aquest 6 d'abril es compleixen 120 anys de la celebració dels primers Jocs Olímpics Moderns, que van tenir lloc a Atenes en 1896. La Universitat de València realitza diverses activitats per a celebrar aquest dia.