BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• obres

02/02/24

Tancament de les cabines de treball i sala d'estudi individual

Us informem que, amb motiu de les obres al pati de la Facultat de Psicologia, la part de la Biblioteca antiga (sala d'estudi individual i cabines de treball en grup) romandrà tancada fins nou avís.

Podeu fer ús de la sala de la planta baixa per a treballar en grup.

Discolpeu els molèsties.

• ProQuest One Psychology

14/11/23

ProQuest One Psychology (Webinar)

ProQuest One Psychology és un recurs ampli i fàcil d'utilitzar dissenyat per satisfer les necessitats úniques de la psicologia i l'assessorament en la investigació, l'ensenyament i l'aprenentatge.

El proper dimarts 21 de novembre a les 13h impartirà un webinar de ProQuest One Psychology, on s'explicarà els beneficis d'aquest nou recurs i la seva integració amb les bases de dades de l'APA.

Si us interessa conèixer més no dudéis en registrar-vos al webinar a través d'aquest enllaç: https://links.uv.es/AM5goZA

• Formació presencial SCOPUS

07/11/23

Formació presencial SCOPUS

FECYT , amb el proveïdor de la base de dades Scopus (Elsevier) organitza una formació presencial que es desenvoluparà a l'Aula N112 de l'Aulari Nord del Campus de Tarongers el 9 de novembre de 13.30 a 15.30. L'objectiu d'este tipus de jornades de formació és fer arribar als usuaris els nous continguts de les bases de dades, així com presentar les novetats que han sigut introduïdes al llarg dels últims mesos i satisfer els dubtes que hagen sorgit entre bibliotecaris, investigadors i altres usuaris.

Estes sessions de formació són de caràcter obert i gratuït, però requereixen d'inscripció que ha de fer-se en el següent enllaç. El curs serà impartit per un formador especialitzat a fi de presentar i explicar el contingut de les bases de dades, formar a la comunitat investigadora de cada centre en l'ús i funcionalitats de l'eina., realitzar exercicis pràctics del temari impartit per a fixar els conceptes teòrics apresos i solucionar en directe els dubtes que puguen sorgir.

• Cursos Aprèn

23/10/23

Aprèn 2a edició Matricula oberta

Ja està oberta la matrícula per a la segona edició dels cursos Aprèn del Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València (SBD).

AprènCD: Aprén competències digitals.
    AprènTFG: Aprén a fer el TFG (treball fi de grau): fonts i organització de la informació.

Pots consultar tota la informació sobre els cursos, matrícula, preu o titulacions que reconeixen els crèdits a la guia dels cursos Aprèn

• Sexennis ON PUBLICAR

29/09/23

Campanya Sexennis i eina ON PUBLICAR

Dilluns 2 d'octubre  s’obri la CAMPANYA SUPORT+INDICIS per a SEXENNIS 2023-24 com a suport al personal investigador que el requerisca per a la seua sol·licitud de sexenni en la convocatòria 2024. En el següent enllaç teniu tota la informació sobre el servei. El formulari de recepció de sol·licituds d'informes estarà disponible a partir del dia 2 d'octubre. La biblioteca t’ajuda

D'altra banda, us volíem presentar l'eina "ON PUBLICAR" per a les àrees de Psicología,  Logopèdia i Esport. L'objectiu d'aquesta eina és oferir al personal investigador de la UV un panorama de les revistes d’aquestes disciplines, destacant els principals criteris que es poden necessitar a l’hora de triar una revista per publicar. Mes informació

En el cas de la taula per a les revistes de Psicologia, recomanem consultar les  instruccions d'ús, en la capçalera de la pàgina, ja que l'eina permet l'ús de filtres i  múltiples combinacions per a seleccionar aquells títols que complisquen diferents condicions  del nostre interés (per exemple, revistes d'una determinada categoria JCR amb quartils Q1  o Q2).

Si necessiteu ajuda per al maneig de l'eina o per a qualsevol aclariment, podeu  posar-vos en contacte amb nosaltres a través de "la Biblioteca respon", o acudint personalment a la biblioteca.

• Cursos Aprèn 2023

22/09/23

Cursos APRÈNCD I APRÈNTFG 2023-2024

Fins al 15 d'octubre romandrà oberta la matrícula per als cursos APRÈN del  Servei de Biblioteques i Documentació.

Els cursos Aprèn CD i TFG del curs acadèmic 2023-2024 es realitzaran entre octubre i març del curs acadèmic 2023/24.  Està dirigit a  estudiants de grau  de la Universitat de València.

AprènCD. Competències digitals (APRÈNCD) és un curs en línia que té com a objectiu  formar l'alumne en les habilitats digitals.

Aprèn a fer el TFG: fons i organització de la informació. Competències digitals (APRÈNTFG) és un curs en línia que té com a objectiu formar a l'alumnat en les habilitats digitals avançades necessàries per a elaborar amb èxit el treball fi de grau.

Els APRÈNCD i APRÈNTFG comptem amb el reconeixement de 1,5 crèdits per a 54 titulacions de grau.

Ací,tens la informació sobre els continguts, la matrícula, els crèdits, etc.