BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• dibuix sala biblioteca de psicologia

20/01/22

Coneix la Biblioteca

El Servei de Biblioteques i Documentació ha publicat a la seua pàgina web un vídeo on es mostren les biblioteques de la Universitat. El vídeo està tambè enllaçat a la secció "Materials de suport" de la nostra biblioteca.

Ací pots veure una mostra del que trobaràs al vídeo

• Biblioteca Psicologia i Esport

02/12/21

Horaris desembre-gener

La Biblioteca de Psicologia i Esport, en el període nadalenc tancarà els dies 24, 25,26 i 31 de desembre i de l'1 al 9 de gener

Els dies 27,28,29 i 30 de desembre obrirà de 8,15h a 14,00 h.

En la web del servei trobareu els horaris de la resta de les biblioteques

• Guia Esport FCAFE

26/11/21

Actualitzada la guia d'Esports

Hem actualitzat la guia d'Esports. Accedeix ací per consultar recursos d'informació relacionats amb l'activitat física i l'esport. Pots consultar col·leccions de llibres electrònics, bases de dades, revistes i recursos útils per a redactar el teu TFG, TFM, tesi...

Guia d'Esports

• Cabines de treball

20/10/21

Reserva les cabines de treball des de Trobes

Ja es poden reservar les cabines de treball des del catàleg Trobes.

A la biblioteca de Psicologia i Esport disposem de tres cabines de treball on podràs fer els teus treballs de grup i debatre amb els teus companys sense preocupar-te pel soroll que feu i sense que ningú us moleste.

Consulta les instruccions i accedeix ací al catàleg per a reservar-les.

• Novel·les a la biblioteca de psicologia i esport

15/10/21

Novel·les psicològiques i esportives

Amb motiu de la 56 Fira del Llibre de València del 14 al 24 d'octubre de 2021

als Jardins de Vivers de València, volem aprofitar per recordar-vos que a la biblioteca de Psicologia i Esport teniu una gran quantitat de novel·les de temàtiques psicològiques i esportives.

Espere'm que us agraden!

• Cartell Aprèn

21/09/21

Cursos en línia 2021: AprènCI2 i AprènTFG

Fins al 3 d'octubre romandrà oberta la matrícula per als cursos organitzats pel Servei de Biblioteques i Documentació.

Es desenvoluparan del 4 d'octubre al 7 de novembre de 2021 i són totalment en línia. Comptem amb reconeixement d’1,5 crèdits.

El curs AprènCI2 està dirigit a estudiants de primer i segon curs de grau. Aprendràs a utilitzar les aplicacions informàtiques, buscar i navegar en els recursos electrònics i accedir a la informació de manera ràpida, ètica i legal.
    El curs AprènTFG està dirigit als estudiants de tercer i quart curs de grau. Avaluaràs  la  informació  i  les  seues  fonts  de  manera  crítica i utilitzaràs  la  informació  eficientment  per  a  complir  un  propòsit  específic: el teu Treball de Fi de Grau.

Tota la informació i la matrícula està disponible en el blog.