Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca psicoesports
  • Bases de dades de Psicologia

21/02/18

Sessió d'informació sobre bases de dades de Psicologia

El 09/03/2018, la secció de formació d'usuaris de la Biblioteca de Psicologia-Esport impartirà una sessió on- line sobre BASES DE DADES DE PSICOLOGIA dirigida a alumnes de 3º i 4º cursos de grau. Les persones que estiguin interessades hauran de connectar-se a les 12:00 hores a través enllaç :

• Sport discus fulltext

11/01/18

Sport discus fulltext

Bon dia,
    El Servei de Biblioteques i Documentació,previa sol.licitud de la Biblioteca de Psicologia-Esport, ha adquirit la base de dades  SportDiscus Fulltext
    Base de dades que recull llibres, articles de revista, tesis, actes de congressos, materials audiovisuals, etc. des de 1830 que tracten sobre les ciències de l'esport i materies relacionades: medicina esportiva, fisiologia, biomecànica, psicologia de l'esport, entrenament, educació física, competició, etc
  • Horari de Nadal

19/12/17

Horari de Nadal de la biblioteca

Durant les vacances de Nadal, la biblioteca romandrà oberta el següent horari:

18 al 22 de desembre: horari habitual

27 al 29 de desembre de 8.15-14.15 h

• Novel.la psicològica

14/12/17

COL·LECCIÓ DE NOVEL·LES PSICOLÒGIQUES EN LA BIBLIOTECA

La novel·la psicològica és un genere que se centra en els personatges, les seues emocions, sentiments, etc. que ha sigut aplicat amb mestratge per grans escriptors com Kafka, Camús i molts més.
    En la biblioteca de Psicologia-Esport trobaràs una col·lecció de les novel·les més representatives, que anirà ampliant-se progressivament

• Revistes de Psicologia-Esport amb impacte

13/12/17

Revistas de Psicologia i Esport amb impacte en JCR

Relació de revistes de les àrees de Psicologia, Logopèdia i esports amb impacte en JCR :

Psicologia i Logopèdia

Esports

• Visita biblioteca

30/11/17

La biblioteca rep la visita de la universitat sueca de medicina, Karolinska Institutet

Dijous passat 19 d'octubre, biblioteca va rebre la visita de la coordinadora de mobilitat Magdalena Palmqvist i de Rosteix Eriksson, professora del Departament de Neuropsicologia Clínica del Karolinska Institutet. El Karolinka Institutet és , un dels més prestigiosos d'Europa, encarregat de la concessió del Premi Nobel de Fisiologia i Medicina.

La jornada va concloure amb un recorregut guiat per les principals instal·lacions i serveis que ofereix el centre, entre els quals destaquen la biblioteca de Psicologia i l’Esport “Joan Lluís Vives . En aquesta visita van destacar, les professores visitants, les modernes instal·lacions amb les quals explica la biblioteca així com la qualitat i quantitat dels serveis oferts.