Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca psicoesports
  • Visita biblioteca

30/11/17

La biblioteca rep la visita de la universitat sueca de medicina, Karolinska Institutet

Dijous passat 19 d'octubre, biblioteca va rebre la visita de la coordinadora de mobilitat Magdalena Palmqvist i de Rosteix Eriksson, professora del Departament de Neuropsicologia Clínica del Karolinska Institutet. El Karolinka Institutet és , un dels més prestigiosos d'Europa, encarregat de la concessió del Premi Nobel de Fisiologia i Medicina.

La jornada va concloure amb un recorregut guiat per les principals instal·lacions i serveis que ofereix el centre, entre els quals destaquen la biblioteca de Psicologia i l’Esport “Joan Lluís Vives . En aquesta visita van destacar, les professores visitants, les modernes instal·lacions amb les quals explica la biblioteca així com la qualitat i quantitat dels serveis oferts.

• 20º ANIVERSARI GEPACV

23/11/17

CONGRÉS EXTRAORDINARI 20º ANIVERSARI GEPACV

Amb motiu de la commemoració del 20º ANIVERSARI de la fundació i constitució de l'Associació de Gestors Esportius Professionals de la Comunitat Valenciana (GEPACV), informem que la celebració del CONGRÉS EXTRAORDINARI serà els dies 24 i 25 de Novembre 2017, en el Complex Esportiu i Cultural “Petxina” de València.Mes informació

• QP

03/11/17

La Bibliotec@ Respon: nou servei de referència virtual de les biblioteques

La Bibliotec@ Respon és el nou servei de referència virtual de les biblioteques de la UV. T'informarem i resoldrem els teus dubtes sobre els serveis, els recursos i les activitats de les biblioteques. A més a més de rebre la resposta per correu-e, tindràs un compte d'usuari en La Bibliotec@ respon per a veure i gestionar les teues consultes.

• Tests Psicològics a Espanya: 1920-1970

02/10/17

“Tests Psicològics a Espanya: 1920-1970”

Hui, dilluns 2 d'octubre, arriba aquesta mostra itinerant a la Universitat de València on romandrà exposada fins al 17 de desembre. Aquesta exposició arreplega, a través dels tests i dels seus autors, el sorgiment, desenvolupament i consolidació de la Psicologia a Espanya al llarg de 50 anys.

• AVON

29/09/17

AVON : Academic Video Online

Durant dos mesos tindrem en proves la base de dades •AVON: Academic Video Online . 57.000 vídeos dirigits a l’ensenyament i l’aprenentatge, amb temàtica multidisciplinària, disponibles en una plataforma similar a youtube. Per a veure en streaming, tenen la transcripció en anglès i la traducció a altres idiomes. Al següent enllaç, http://search.alexanderstreet.com/avon, introduint el terme de cerca general (psychology, sports)es recuperarán tots els videos sobre el tema.

• Cursos AprènCi2 i AprènTFG 2017-2018

18/09/17

Matrícula oberta cursos AprènCi2 i AprènTFG 2017-2018

Ja pots matricular-te fins al 24 d’octubre als cursos en línia organitzats pel Servei de Biblioteques i el Servei d’Informàtica: Aprèn a fer els teus treballs de classe (APRÈNCI2) i Aprèn a fer el TFG (APRÈNTFG). Les dates del curs són del 30 d’octubre al 3 de desembre i enguany no hi haurà sessió presencial obligatòria Si tens qualsevol dubte pregunta al correu ci2@uv.es