Logo UVDegree in Optics and OptometryFaculty of Physics Logo del portal

Alumna de Doctorat en Optometria i CC. de la Visió guanya el 1er premi al millor pòster

  • June 12th, 2025
Image de la noticia
Logo del congrés BER25

L’alumna del Programa de Doctorat en Optometria i Ciències de la Visió, Rosa Vila Andrés, guanya el primer premi al millor pòster en el congrés BER25 (Biophotonics for Eye Research).

Del 4 al 6 de juny es va celebrar en Granada el congrés BER25 (Biophotonics for Eye Research), organitzat per Sedoptica i dirigit a doctorands a nivell internacional.

Aquest any, al congrés, la Facultat de Física ha tingut una amplia representació per part de l’alumnat del programa de doctorat en Optometria i Ciències de la Visió, amb les següents contribucions:

‘Objective assessment of halos in diffractive multifocal intraocular lenses through optical simulation’, de la doctoranda Anabel Martínez Espert.

‘Analysis of changes in intraocular pressure and ocular perfussion pressure in young athletes: a preliminary study’, de la doctoranda Aida Ramón Campillo

‘Colour vision in early Parkinson’s disease: MUC test assessment’, de la doctoranda Alba Herrero Gracia

‘Application of optofluid tunable lens for dioptric power measurement in ophthalmic lenses’, de la doctoranda Sara Ferrer Altabás

‘Validation of a novel computerized contrast sensitivity test: comparison with the FACT’, de la doctoranda Paula García Balaguer

‘Exploring the clinical potential of a manual tunable lens in amplitude of accommodation assessment’, de la doctoranda Raquel Salvador Roger

‘Lensless holographic reconstruction of a highly diffractive profile of a multifocal intraocular lens’, de la doctoranda Rosa Vila Andrés

A més a més, aquesta última comunicació de la nostra doctoranda Rosa Vila va guanyar el premi a la millor presentació presentada en format pòster. Des d’ací la nostra més sincera enhorabona a ella pel premi i a totes les nostres doctorandes per les seues comunicacions, que van generar gran interés entre els assistents.

Accés a algunes fotos d'aquest congrés:

La doctoranda Aida Ramón Campillo a la vora del seu pòster.
La doctoranda Alba Herrero Gracia a la vora del seu pòster
La doctoranda Raquel Salvador Roger a la vora del seu pòster.
La doctoranda Sara Ferrer Altabás a la vora del seu pòster
La doctoranda Paula García Balaguer a la vora del seu pòster
Les doctorandes Rosa Vila Andrés i Anabel Martínez Espert a la vora del seu pòster
Lliurament de premis amb la doctoranda Rosa Vila arreplegant el seu premi
El professor Walter Furlan amb totes les doctorandes al congrés
Doctorandes del programa d’optometria i ciències de la visió al congrés