Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent en Psicologia i Gestió Familiar

Dades generals
Objectius
La família constitueix la unitat de comunicació bàsica sobre la qual s'assenten altres conceptes socials com els demogràfics i els econòmics. De fet, la Declaració Universal dels Drets Humans de les Nacions Unides (1948) determina que la família és la unitat bàsica i natural de la societat i té dret a rebre protecció tant per part de la mateixa societat com de l'estat. La família forma una unitat de decisió, encara que no és l'única, en factors d'àmbit social com el consum, l'estalvi, la inversió, la natalitat, etc. que afecten la configuració de la mateixa societat.

Quins són els objectius del Màster de Formació Permanent en Psicologia i Gestió Familiar.

El Màster de Formació Permanent en Psicologia i Gestió Familiar de la Universitat de València té com a objectiu tractar de manera científica els diferents aspectes que configuren la realitat familiar i que tenen un impacte personal, social, econòmic i ambiental. Per a això, analitza la forma en què les famílies fomenten les relacions intra i interfamiliares i les seues repercussions amb el desenvolupament dels fills o filles. Així mateix, el Màster de Formació Permanent en Psicologia i Gestió Familiar aborda les diferents facetes de la vida familiar en el segle XXI (relacions paternofilials, educació familiar, educació per a l'oci i l'esport familiar, família i medi ambient, família i salut, especialment incidència en l'alimentació i problemes derivats,..) amb la finalitat d'oferir eines per a la dinamització i la cohesió familiar.
Per què estudiar el Màster de Formació Permanent en Psicologia i Gestió Familiar

Les famílies han evolucionat. En l'actualitat, no existeix un únic model familiar. Així mateix, els rols de gènere han canviat, a l'haver cada vegada més dones que treballen fora de casa o d'homes que es dediquen a la llar, al costat de moltes altres variacions socials i demogràfiques, que han afectat els rols tradicionals exercits en el si
familiar. Així mateix, s'estan produint en les condicions socioculturals i de vida de les societats avançades. La família actual ha de competir amb nous agents educatius, com són els mitjans de comunicació i les noves tecnologies Per tot això, és imprescindible comptar amb formació i actualització de continguts que ajuden les famílies a disposar d'eines i estratègies per a aconseguir una convivència harmoniosa entre pares o mares i fills o filles. Amb aqueix objectiu el Màster de Formació Permanent en Psicologia i Gestió Familiar ofereix formació especialitzada en habilitats per al maneig dels problemes, les crisis o els desajustaments familiars, i encaminada cap a la cerca d'unes relacions saludables en el si de la família.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:On-line
Preu matrícula 890 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció09/01/2026
Data d'inici curs gener 2026
Data de finalització curs desembre 2026
Edició27 ª
Codi títol25521030
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari Online
Lloc d'imparticióAula Virtual UV-ADEIT
Eixida professional
Treball en centres de Serveis Socials dirigits a l'atenció familiar (Punts de Trobada, EEIIA o antics SEAFIS, professorat en centres públics i concertats per a l'establiment de les relacions amb les famílies i el seguiment de l'adaptació dels menors en els centres educatius, intervenció familiar en la pràctica privada o pública. CENTRES DE SERVEIS SOCIALS MUNICIPALS SERVEIS D'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA PSICOLOGIA EDUCATIVA/ESCOLAR DEPARTAMENTS D'ORIENTACIÓ PSICOLOGIA CLÍNICA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL CENTRES DE SALUT INFERMERIA PROFESSORS D'EDUCACIÓ GENERAL BÀSICA I DE SECUNDÀRIA ASSOCIACIONS RELACIONADES AMB L'ATENCIÓ A LA FAMÍLIA, A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA ONGs RELACIONADES AMB LA FAMÍLIA I LA INFÀNCIA/ADOLESCÈNCIA
Direcció
OrganitzadorDepartament de Psicologia Bàsica
Col·laboradorChina Deruimu Applied Psychology research Institute
DireccióMaría Jesús López Latorre
Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Profesor/a Titular de Universidad
Ana María Tur Porcar
Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València
Catedrático/a de Universidad
Alicia Mas Tur
Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València
Catedrático/a de Universidad
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció09/01/2026

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Relacions familiars. Psicologia familiar
 1.1. Estructura i funcionament de la família.
1.2. Interaccions familiars i pautes de criança: Inclinació, estils i pràctiques de criança, coneixement parental. Instruments per a l'avaluació.
1.3. Les relacions entre germans i/o germanastres.
1.4. Criteris disciplinaris en la família.
1.5. Comunicació i conflicte en la família durant l'adolescència.
1.6. Integració del desenvolupament individual i social.
1.7. Estils d'educació familiar i les seues conseqüències motivacionals i emocionals.
1.7. Prevenció i solució de problemes.
1.8. Psicologia dels motius, afectes i emocions.
1.9. La família i l'escola. Disciplina i funcionament escolar.
1.10. Referències bibliogràfiques.
 
Esport familiar
 2.1. Beneficis i riscos de l'exercici físic. Adaptacions orgàniques.
2.2. L'exercici físic com a mitjà de promoció de la salut.
2.3. L'exercici físic com a rehabilitació de malalties cròniques i degeneratives.
2.4. La millora del rendiment i la prevenció de lesions en l'esport.
2.5. Característiques d'un programa d'exercicis físics.
2.6. Programa pràctic d'entrenament.
2.7. Referències bibliogràfiques.
 
Nutrició i alimentació.
 3.1. Introducció: Necessitat de mantindre una alimentació saludable i models socials. El paper de la família.
3.2. Alimentació i dietètica. Alimentació equilibrada.
3.3 Educació nutricional en la família.
3.4. Pes corporal. El pes com a indicador global de salut.
3.5. Alimentació, models socials i familiars
3.6. Problemes derivats de la conducta alimentària Alimentació saludable.
3.7. Diagnòstic dels trastorns de la conducta alimentària.
3.8. Tractament: Teràpies.
3.9. El circuit sanitari.
3.10. Prevenció davant els problemes de la conducta alimentària.
3.11. Referències bibliogràfiques.
 
Medicina preventiva familiar
 1. Família i salut. Educació sanitària familiar. Estils de vida saludables.
2. Promoció de la salut i prevenció de la malaltia en l'entorn familiar.
3. Consum de substàncies tòxiques. Prevalença i efectes.
4. Classificació de les substàncies tòxiques.
5. Diagnòstic i Tractament. Programes d'intervenció.
6. El rol de la família en la intervenció de les drogodependències.
7. Recursos institucionals per a la intervenció de les drogodependències.
8. Prevenció: Factors socials, familiars i personals.
9. Referències bibliogràfiques.
 
Ocupació del temps lliure, oci
 1. Introducció.
2. Principis bàsics d'oci, diversió i esplai.
3. Desenvolupe personal i oci.
4. Educació de l'oci en la família: activitats adaptades a les diferents etapes evolutives (jocs, activitats esportives).
5. Activitats com a mitjà per a fomentar les relacions familiars i interpersonals.
6. L'ús de les noves tecnologies en el temps d'oci. Necessitat de fomentar el bon ús de les noves tecnologies.
7. Problemes derivats de l'ús intensiu d'activitats per a l'oci: esport intensiu, noves tecnologies i activitats on-line intensives, xarxes socials.
8. Esport intensiu, Xarxes socials, jocs on-line, apostes.
9. Instruments d'avaluació.
10. Orientacions a les famílies per a fomentar l'ús racional de l'oci i de les noves tecnologies.
11. Referències bibliogràfiques.
 
Família i medi ambient
 1. Introducció.
2.. Conceptes generals.
3. Accions de la família generadores d'impacte ambiental.
4.. Principals impacte derivats de les accions de la família sobre els factors del mitjà socioeconòmic.
5.. Mesures per a disminuir l'impacte ambiental de la família en la llar.
6. L'educació ambiental.
7. La consciència ambiental.
8. L'actitud ambiental.
9.. Referències bibliogràfiques.
 
Economia General familiar
 1. L'home i la dona com a éssers econòmics.
2. La família com a grup social/econòmic bàsic.
3. Principis d'economia domèstica i administració familiar.
4. Economia dels diners.
5. Retribució del Gestor Familiar.
6. Economia d'afecte.
7. Economia d'espai.
8. Economia de temps.
9. Legislació referent als drets i deures de cadascun dels membres de la família.
10. Aspectes legals i repartiment proporcional de responsabilitats en la família.
11. Referències.
 
Educació familiar
 1. Introducció
2. La vida familiar.
3. Aprenentatge i desenvolupament.
4. La família com a context bàsic del desenvolupament humà. La inclinació familiar.
5. El desenvolupament de la competència emocional.
6. Pautes d'educació.
7. Processos cognitius i desenvolupament intel·lectual.
8. El desenvolupament de la competència moral.
9. Creences, valors i actituds en la família.
10. Activitats familiars i educació.
11. Referències bibliogràfiques.
 
La família com a ens socialitzador en un entorn social
 1. La participació dels pares i mares a l'escola.
2. Què és un APA? Organització i funcionament.
3 Activitats extraescolars.
4 Escola de pares. Legislació i normativa.
5. Les relacions amb els parells. Inclinació cap als parells.
6. Els problemes derivats de les relacions amb els parells, assetjament, victimització, afiliació a parells rebels.
7. Referències bibliogràfiques.
 
Treballe fi de Màster
 Qualsevol temàtica relacionada amb el contingut de la Guia Docent del Màster pot ser tema d'estudi per a fer el Treball Fi de Màster. L'estudiant podrà triar el tema. Al costat del tutor es concretarà el mètode i la seua planificació. El TFM presentarà dins del termini i en la forma escaient davant el tutor/a.
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
José Luis Clavel Doménech Licenciado Actividad Física y Deporte
Noemí Cuartero Monteagudo Ayudante/a Doctor/a + info
Anna María Doménech Palau Psicopedagoga. Servicio Psicopedagógico Escolar y Profesora Asociada de la Universitat de València
Pablo Doménech Vañó Licenciado en Historia y ciencias de la música, Profesor de la VIU
Olga Mercedes Forero Rincón Profesor/a. Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir"
Laura Hernando Jorge Licenciada en PSicología
Anna Llorca Mestre Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Cristina Lluch Sanz Psicóloga Clínica. AVEX VALENCIA (Asociación Valenciana para el Tratamiento de Adicciones)
María Jesús López Latorre Profesor/a Titular de Universidad + info
Elisabeth Malonda Vidal Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Alicia Mas Tur Catedrático/a de Universidad + info
Jesus Mas Vilata
María Orero Blat Ayudante/a Doctor/a + info
Andrea Rey Martí Ayudante/a Doctor/a + info
Eva María Rosa Martínez Profesor/a Titular de Universidad + info
Ana María Tur Porcar Catedrático/a de Universidad + info
Metodologia
Metodologia
Es tracta d'una modalitat on-line de formació que permet tindre alumnat ampli i divers, procedent de tot el món. És oferit per la Universitat de València, situada entre les primeres de l'estat espanyol (O-Rànquing). La metodologia d'estudi prendrà com a referència de treball el mòdul didàctic o assignatura, que és preparat pel professorat especialista en el mòdul. S'acompanya d'un power point locutado i/o conferències per a facilitar la comprensió de la matèria. L'estudiant tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual del Màster on apareixen totes les comunicacions sobre el procés i seguiment de l'estudi, així com les referències bibliogràfiques i altres materials complementaris. S'unirà a Fòrums de Debat on es podrà debatre sobre assumptes relacionats amb el material docent i el professorat del mòdul podrà anirà fent aportacions per a complementar la matèria. A través de les Tutories de l'Aula Virtual els estudiants podran consultar directament amb el professorat especialista els possibles dubtes que pogueren tindre.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Graduats en Psicologia, Ciències de l'Educació, Treball Social, Magisteri, Educadors socials, dinamitzadors socials, Treballadors de centres de Serveis Socials dirigits a l'atenció familiar (EEIIA, Punts de Trobada,...)
Criteris admissió
Es tindrà en compte l'ordre de sol·licitud de matrícula i els estudis realitzats a partir de Graduat universitari.
Serà necessari que els participants de l'Àsia compten amb l'aval de les agències col·laboradores.
Resultats d'aprenentatge
1. Comprendre els continguts del màster, assimilant i relacionant els conceptes amb actitud crítica i constructiva.
2. Ser capaços d'integrar i relacionar coneixements per a afrontar la realitat familiar atesa la complexitat de la vida quotidiana.
3. Transferir els coneixements a les diferents dimensions de la vida familiar en el procés de resolució de problemes que sorgisquen en la convivència .
4. Relacionar i integrar coneixements per a afrontar la complexitat de la vida familiar, amb esperit reflexiu i madur.
5. Aplicar la capacitat d'anàlisi-síntesi en la cerca de la informació científica, utilitzant una metodologia científica en els documents escrits (el TFM).
6. Aplicar habilitats d'aprenentatge per a l'aprenentatge autònom i autodirigido com a principi bàsic de formació contínua i permanent en la seua vida professional.
7. Usar les bases documentals científiques, com a font d'informació, documentació i ensenyament.
8. Redactar informes amb precisió, seguint els principis d'informació científica i presentar els treballs d'acord amb les directrius del màster.
Contacte