Logo de la Universitat de València Logo del portal

Tamany: 26,7 Mb
Format: 21,5 x 30,5 cm.
PVP/Iva: 10.00EUR

Aquest llibre digital recull les actes del XIV Congrés d'Antropologia: “Antropologies en Transformació: sentits, compromisos i utopies”. Pretén contribuir a una reflexió antropològica que permeta comprendre el món actual i, especialment, la situació generada en el context de crisi sistèmica  i la multiplicitat de propostes i moviments socials globals de superació i transformació utòpica que han sorgit aquests anys i que inclouen idees i pràctiques que han incorporat, gradualment, les diversitats i els sistemes de coneixement locals i/o alternatius, com a ingredients necessaris per a la seua potenciació com a moviments intrínsecament universals. El repte de l'antropologia enfront d'aquest fenomen sembla ser contribuir a la desmonopolització del pensament social dominant, desvetllant les alteritats, però sense renunciar a una manera universal d'intel·ligibilitat que les face eficaces.

Data: De 18 de d’abril de 2017 a 20 de de gener de 2028.

Lloc de realització Universitat de València.

Imatges: