Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Conferència inaugural de la 36 Universitat d'Estiu de Gandia

Margarita Soler

Data: 15 de de juliol de 2019 de 18:30 a 20:30. Dilluns.

Lloc de realització: Casa de la Marquesa (Passeig Germanies, 13. Gandia)

Descripció:

A CÀRREC DE MARGARITA SOLER, PRESIDENTA DEL CONSELL JURÍDIC CONSULTIU DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Margarita Soler ha estat membre del Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i de l´Administració de la Facultat de Dret de la Universitat de València des de 1993, sent professora titular des de 2001 i Directora del Departament des de 2008 fins a 2014. Va ser Directora de Programa en el Ministeri d´Educació y Ciència des de 1989 fins a 1992 . Des de 2014 ha estat Consellera en el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana. L’octubre de 2007, el President de la Generalitat Valenciana l’anomena Presidenta del Consell Jurídic Consultiu, convertint-se així en la primera dona en ocupar el càrrec.

Les seues principals vies d’investigació se centren en la representació paritària, la participació política de les dones i el dret electoral.

Organitza:

Centre de Gandia de la UV.

www.uv.es/cig

Contacta: cig@uv.es