Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Comunicació corporativa
  • Codi:40102
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 220/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns15:3020:30AULA O37 AULARI OEST
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns15:3019:00AULA S504 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SERIC -, MAJAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
SERIC -, MAJAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
Ozretic Dosen, Durdana-Universidad de ZagrebCatedrática de Universidad
Palacios Rodríguez, José Francisco-Sociedad de Centros Comerciales de EspañaGerente