Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Gestió de projectes d'investigació comercial
  • Codi:40110
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 31/01/2022
Data de finalització20/05/2022
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 220/05/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns15:3019:00AULA S507 AULARI SUD
◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDilluns15:3020:30AULA O36 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
GIL SAURA, ROBERTOI0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
Mur Biarnes, Enric-New Age 2014 SLSocio director