MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
- Assignatura:Tècniques d'investigació comercial
- Codi:40113
Crèdits |
5 |
Caràcter |
Optativa |
Periode lectiu |
Data d'inici | 05/02/2025 |
Data de finalització | 29/04/2025 |
Examens |
Informació no disponible |
- Grup Aula informàtica PT-I
CastellàFranja: 05/02/2025-05/02/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 06/02/2025-06/02/2025Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 13/02/2025-13/02/2025Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 20/02/2025-20/02/2025Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 27/02/2025-27/02/2025Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 06/03/2025-06/03/2025Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 13/03/2025-13/03/2025Dies: DijousInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 02/04/2025-02/04/2025Dies: DimecresInici: 15:30Final: 20:30Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 15/04/2025-15/04/2025Dies: DimartsInici: 15:30Final: 18:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTFranja: 29/04/2025-29/04/2025Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: AULA O36 AULARI OESTAfegir al teu calendari (ics) - Grup Seminari PT-E