Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Direcció de vendes
  • Codi:40109
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 29/01/2024
Data de finalització17/05/2024
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 206/06/2024
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts18:0020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
CANALES RONDA, PEDROA0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
CANALES RONDA, PEDROE0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
CANALES RONDA, PEDROT0Comercialització i Investigació de Mercats UV PROF. PERMANENT LABORAL PPL UV
SELMA BELTRAN, JUAN ENRIQUET0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A UV
Arnal Siguero, Javier-AUTONOMO-Consultor de Productividad y EficaciaSocio director de proyectos