Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

.
.
.
.

L'estudiant Mª Isabel Vizcaíno i la professora Asunción Hernández premiades en els II Premis Acadèmics de AECOC

  • 28 de novembre de 2014
El treball titulat ‘El marketing sensorial visual y el reconocimiento facial de las emociones’ ha rebut el Accésit Acadèmic en la categoria Comercial Trade Màrqueting.

El treball titulat ‘El marketing sensorial visual y el reconocimiento facial de las emociones’ ha rebut el Accésit Acadèmic en la categoria Comercial Trade Màrqueting.

En el marc del lliurament dels Premis Acadèmics i de Periodisme de AECOC, celebrat el dimarts 25 de novembre a Madrid, María Isabel Vizcaíno, Graduada en Administració i direcció d'empreses per la Facultat d'Economia de la Universitat de València, ha rebut el Accésit Acadèmic en la categoria Comercial Trade Màrqueting, pel seu treball ‘El marketing sensorial visual y el reconocimiento facial de las emociones’ tutelat per la Dra. Asunción Hernández, professora del Dpto. de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. També han sigut premiats en aquesta modalitat estudiants de les Universitats de Múrcia, Oviedo, Politècnica de Madrid i ESADE pels seus treballs de finalització de grau i de postgrau.

En l'acte van estar presents 150 directius d'empreses, mitjans de comunicació i universitats, i es va fer lliurament del Premi Especial *Nestlé, que té com a objectiu dinamitzar la *empleabilidad dels joves espanyols i que casualment va recaure també en María Isabel Biscaí, la qual s'incorporarà a l'empresa multinacional per a realitzar una estada en pràctiques de sis mesos de durada.

D'altra banda, en el mateix acte el periodista Iñaki *Gabilondo va rebre el Premi de Periodisme -en la modalitat de trajectòria professional- de mans del president de AECOC, Francisco Javier Camp, i del director general de l'associació, José Mª Bonmatí, que també van lliurar el premi al millor treball periodístic a Josep Mª Berengueras, d'El Periódico de Catalunya, pel seu treball ‘El comerç dóna el gran salt tecnològic’.
Tant el Premi de Periodisme com els Premis Acadèmics de AECOC responen al compromís de l'Associació de treballar en estreta col•laboració amb dos col•lectius que exerceixen un important paper en el nostre desenvolupament present i futur: els mitjans de comunicació i el col•lectiu universitari. En aquest sentit AECOC i la Universitat de València van signar al gener de 2013 un conveni de col•laboració entre les dues entitats, que ha permès realitzar diversos seminaris, conferències, assistència a empreses, i accés d'estudiants i professors a el “Aula Virtual de AECOC”.

AECOC (Associació Espanyola d'empreses del Gran Consum) que va nàixer per a introduir a Espanya el codi de barres en els productes de consum, agrupa en l'actualitat a prop de 26.000 empreses fabricadores i distribuïdors, s'ha convertit en una associació multisectorial que engloba a empreses de sectors tan diversos com el de l'alimentació, el tèxtil, la ferreteria i el bricolatge, productes farmacèutics, esports o del sector sanitari.