Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

El termini de presentació de la sol·licitud i la documentació requerida per acollir-se al Programa d'ajuda als esportistes d'alt nivell, alt rendiment i elit de la Universitat de València per al curs 2017/2018 finalitza el 30 de setembre de 2017.

Es sol·licita prèviament per la seu electrònica de la Universitat:

1. Accedim a "ENTREU" i seguim tots els passos fins a finalitzar el procés i enviar la sol·licitud.
  2. Adjuntem la documentació sol·licitada en Entreu.
  3. En desembre es resoldrà la convocatòria i es farà pública la concessió de les ajudes.

Documents de curs anterior:

RESOLUCIÓ CONCESSIÓ AJUDES ESPORTISTES D´ELIT, AR I AN DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA PER AL CURS 2016/2017 (es fà públic el 15 de desembre de 2016)

Relació definitiva d´esportistes del Programa per al curs 2016/2017 (febrer 2017)