
En este moment de canvi, de nova etapa, el Consell Social de la Universitat de València llança la seua nova imatge de marca.
El símbol infinit, el producte de les distàncies constants a dos focus, una corba descrita per una equació de coordenades cartesianes. La nova imatge del Consell Social de la Universitat de València naix amb la voluntat de representar el seu esperit i la seua missió: ser diàleg, ser conversa, ser punt de trobada.
En este moment de canvi, de nova etapa, el Consell Social de la Universitat de València llança la seua nova imatge de marca. Xano dialoga, xano conversa, xano confluïx. La identitat visual de la Universitat de València i els elements gràfics que la integren es donen la mà en esta nova versió creada per la Unitat de Web i Màrqueting de la Universitat.
“Han sigut setmanes de jornades infinites dissenyant un futur molt pròxim en el qual la nostra Universitat de València connecta a la perfecció amb empreses i societat. Res ens representa millor: connexió infinita, treball sense límits”, explica Ángela Pérez, presidenta del Consell Social de la Universitat de València.
Amb esta nova imatge, l'òrgan col·legiat de participació de la societat valenciana en la universitat revitalitza la seua imatge de marca i potència els valors que li donen sentit a la seua missió: compromís social, transparència, innovació, integritat, col·laboració i excel·lència.