• INICI
  • PROGRAMES
    • Programa PAS
    • Programa PDI
  • CANDIDATURES
    • Junta PAS
    • Junta PDI
    • Col·legi d'Especialistes
    • Col·legi de Tècnics
  • FOTOGRAFIES
  • VOT ANTICIPAT
  • CONTACTAR
  • INICI
  • PROGRAMES
    • Programa PAS
    • Programa PDI
  • CANDIDATURES
    • Junta PAS
    • Junta PDI
    • Col·legi d'Especialistes
    • Col·legi de Tècnics
  • FOTOGRAFIES
  • VOT ANTICIPAT
  • CONTACTAR

El poder 
de canviar
 les coses 
està en les 
teues man​s

Des de CCOO UVEG ens comprometem a continuar treballant, des d'una acció sindical honesta i eficaç, per la millora dels drets i les condicions laborals de tot el personal treballador, com un pilar per a construir la universitat pública que volem, realment sostenible i inclusiva, per a contribuir així a desenvolupar una societat més avançada, democràtica i solidària.

Som un sindicat de treballadors i treballadores. El poder per a canviar les coses està en el nostre compromís en la negociació, en la mobilització per a continuar millorant la vida de la gent i en la nostra fortalesa organitzativa per a avançar en drets laborals i socials i aconseguir una societat més justa i igualitària.

Programa PAS

Propostes de CCOO UVEG per a millorar  les condicions de treball i les condicions retributives de tot el personal, de garantir la organització i participació, de millorar la Formació, la Seguretat i salut i  per a impulsar la cultura i medi ambient, pilars fonamentals per a construir la universitat pública que volem, sostenible, inclusiva, democratica i solidaria. 

Programa Pas

Programa PDI

Millorar les condicions laborals i salarials, en especial dels col·lectius més precaris.  Millorar els nivells de docència i investigació de la universitat pública.  Implicar-se en la protecció de la salut.  Sostenir la lluita contra el masclisme, la discriminació i la violència de gènere. Impuls a la qualitat de vida.  Fomentar  la sostenibilitat i la lluita contra el canvi climàtic.  Participació democràtica i igualtat .

Programa pdi

Candidatures

Les persones compromeses amb les Comissions Obreres en la Universitat de València, integrant les candidatures  a la Junta de PAS, Junta de PDI i als col·legis del Comitè d'Empresa: Col·legi de Tècnics i administratius r i Col·legi d'Especialistes.

candidatures

Com ajudem a les persones, què reivindiquem?

Pots veure més items en programes

Des de CCOO hem reclamat constantment la posada en marxa del conveni col·lectiu i hem aportat propostes de vies per a fer-ho. Davant l'anunci del seu desbloqueig, seguirem en la lluita per a l'aplicació definitiva del conveni col·lectiu.

Durant la pandèmia, CCOO-UVEG va orientar el seua defensa de la salut laboral pels principis de rigor i responsabilitat, posant LES PERSONES PRIMER, orientant les seues intervencions amb el fonament de les dades oficials i les posicions científiques, fugint de l'alarmisme, i des de la responsabilitat amb la salut de les persones

Hem mantingut una posició molt crítica amb el funcionament de les agències d'avaluació, exigint transparència, menor burocratització i altres millores indispensables a ANECA i les altres agències.

Hem recuperat part del poder adquisitiu perdut pel context inflacionari negociant i pactant amb les administracions de l'Estat un increment dels salaris nominals del 9,8% a aplicar des d'aquest any 2022 fins al 2024.

Nostres propostes han estat imprescindibles per aconseguir avanços a la Llei de la Ciència, per a l'estabilització de part del PDI en situació més precària (agilització de l'accés als cossos docents, contractes indefinits, reducció de la precarietat del personal laboral des de la seguretat jurídica) 

Hem resentat nombroses esmenes durant el procés d'elaboració de la LOSU a fi de aconseguir millores significatives i eliminar els aspectes negatius.

Combatre la sobrecàrrega de treball, reclamant la contractació de personal qualificat per a les tasques de gestió i administració, així com revertint el creixement constant de les tasques burocràtiques del PDI.

 Garantir la participació en tasques docents al Personal Investigador No Doctor i Doctor que ho sol·licite, incloent-ho com un dret en l’article 2 del Reglament del Personal Investigador de la Universitat de València..

Desenvolupar polítiques d'igualtat que afavorisquen i contribuïsquen a una major sensibilització i actuació per a avançar en el tractament, la prevenció i l’erradicació de totes les formes de violència, l'assetjament sexual i l'assetjament per raó de sexe en l’àmbit laboral.

Reduir a una càrrega màxima de 180 hores els dos primers cursos del Professorat Ajudant Doctor, com en altres universitats. 
  Reducció progressiva de la càrrega docent de tot el PDI a partir del primer sexenni/tram d’investigació.

 Demanar que els trams d’investigació dels PAD siguen reconeguts amb tots els efectes.    
 Revisar el sistema de reduccions de la càrrega docent i retribucions atenent al volum real de treball dels càrrecs i tasques de gestió: coordinació d’àrea, secretaria de departament, participació en comissions, conciliació...). 

Recuperar la jornada de 35 hores setmanals, sense vesprades.
 Promoure la negociació dels temps de treball per a avançar en la corresponsabilitat entre dones i homes. Jornada de 4 dies. Ampliar la part flexible de la jornada.

Eliminació en els processos selectius de les proves memorístiques. Apostem per processos de selecció de personal en els quals a més de l'expedient acadèmic es valore les competències professionals.
Temaris en els processos selectius en els quals es valore el coneixement del treball que es realitzarà com a treballadora o treballador a la Universitat de València..

 ​​Incorporar els criteris preventius en les polítiques d’inversió, implantant programes de vigilància específica de la salut, en funció de les diferents tasques desenvolupades, posant especial èmfasi en els riscos menys visibles, és a dir, els psicosocials, pels efectes que generen en la salut mental dels i les treballadores.

Plantejar un càlcul adient a l’elevada càrrega d’hores de treball de tota l’activitat docent. 

Cal incrementar el valor creditici per a la direcció dels TFG i TFM, e incloure en el POD tasques com els tribunals d’aquest tipus de treballs.

  Actualització del catàleg de funcions de les categories de PAS d’Administració General i Especial.

Ampliació de les categories susceptibles d’aplicació del teletreball.

Creació en la UV d'una plataforma (app) de vehicle compartit que possibilite al personal de la comunitat universitària el contacte entre usuaris i usuàries fomentant la mobilitat compartida.

 Ampliar fins als 26 anys el dret de reducció de jornada sense deducció de retribucions, per als permisos per cura de fill o filla afectat per càncer o una altra malaltia greu.

El poder de 
canviar les coses 
està en 
les teues mans

Som un sindicat de treballadors i treballadores. El poder per a canviar les coses està en el nostre compromís en la negociació, en la mobilització per a continuar millorant la vida de la gent i en la nostra fortalesa organitzativa per a avançar en drets laborals i socials i aconseguir una societat més justa i igualitària.
MENÚ
INICI
PROGRAMES
CANDIDATURES
VOT ANTICIPAT
CONTACTAR