
La Universitat de València informa que s’ha incorporat un nou mecanisme de verificació en dos passos (2FA) basat en notificacions a través de l’aplicació mòbil AppUV.
El Comitè de Gestió i Coordinació de la Seguretat de la Informació de la Universitat de València informa que s’ha incorporat un nou mecanisme de verificació en dos passos (2FA), que se suma als ja existents, basat en notificacions a través de l’aplicació mòbil AppUV, amb la finalitat de reforçar la seguretat en l’accés als serveis corporatius.
L’aplicació està disponible per a dispositius Android i iOS:
https://links.uv.es/appUV
La informació detallada sobre la configuració es pot consultar en l’enllaç següent:
https://links.uv.es/doble_factor
Així mateix, s’informa que, per motius de seguretat, a partir d’ara l’SMS ja no es podrà seleccionar com a segon factor d’autenticació. Les persones que actualment el tinguen configurat com a segon factor disposaran de tres mesos per a configurar un nou mètode d’autenticació. No obstant això, es recomana fer la transició a altres mecanismes de doble factor com més prompte millor.


