
La recent visita de la Dra. Zane Jansone-Langina (University of Latvia) és una nova col·laboració dins del marc ERASMUS – FORTHEM.
El dijous 10 d'abril, l'alumnat de quart curs del Grau d'Òptica i Optometria i del Màster d'Optometria Avançada i Ciències de la Visió va assistir al seminari Analysis of Clinical Cases for Optometrists, impartit per la professora Jansone-Langina en les instal·lacions de la Clínica Optomètrica dels Clíniques de la Universitat de València. La participació activa de l'alumnat va demostrar l'interés i el compromís amb una formació clínica de qualitat.
Esta activitat enfortix els llaços acadèmics internacionals i reafirma el compromís dels Clíniques de la Universitat de València amb una formació innovadora, multidisciplinària i global en l'àmbit de les ciències de la visió.
Imatges: