Erasmus Estudis

Si vols vindre a estudiar a la Universitat de València com a estudiant del programa Erasmus, el primer pas és assegurar-te que existeix un acord bilateral entre la teva universitat d'origen i la Universitat de València en la titulació que vols cursar ací. Si no és així, no podràs venir en qualitat d'estudiant Erasmus.

Requisits

L'existència d'un conveni bilateral entre les dues universitats en la titulació que vols estudiar a València.
La teua universitat ha de comunicar-nos que has estat seleccionat com a estudiant Erasmus.

Documents

Has d'enviar els següents documents:

  • Formulari de sol·licitud de la Universitat de València (*)
  • 3 fotografies (mida passaport)
  • Còpia del passaport
  • Còpia de la targeta Sanitària Europea per a l'assistència mèdica (antic E128)

* Els formularis de sol licitud s'enviaran personalitzats per a cada alumne una vegada la universitat d'origen envien els nomenaments.

Terminis per tal que les universitats d'origen envien les nominacions

  • Estades del primer semestre o curs complet (començant al setembre): 15 de juny.
  • Estades del segon semestre (començant el febrer): 15 de novembre.