Programes Internacionals de mobilitat

Requisits

L'existència d'un conveni bilateral per l'intercanvi d'estudiants entre les dues universitats.
La teua universitat ha de comunicar-nos que has estat seleccionat com a estudiant d'Intercanvi.

Documents

La teua universitat ha d'enviar-nos els següents documents:

  • Formulari de sol·licitud de la Universitat de València (*)
  • 3 fotografies (mida passaport)
  • 1 carta de recomanació a càrrec d'un professor / investigador de la teva universitat
  • Còpia del passaport
  • Còpia del expedient acadèmic (transcript of grades)
  • Còpia d'un segur mèdic que cobrisca les despeses sanitàries en el període de la teva estada a Espanya

* Els formularis de sol licitud s'enviaran a la universitat d'origen una vegada aquesta envie els nomenaments.

Terminis per tal que les universitats d'origen envien les nominacions

  • Estades del primer semestre o curs sencer (començant el setembre): 15 de juny
  • Estades del segon semestre (començant el febrer): 15 de novembre

Visats

Hi ha dues classes de visats d'estudiant:

  • Visat D + C per 180 dies: aquest tipus de visat no pot ser prorrogat
  • Visat d'estudiant per 90 dies: Aquest tipus de visat pot ser prorrogat des d'aquí

Una vegada a Espanya, hauràs de demanar Autorització d'Estada per Estudis en el primer mes des de la teva entrada a la Unió Europea.