Programes Internacionals de mobilitat
Requisits
L'existència d'un conveni bilateral per l'intercanvi d'estudiants entre les dues universitats.
La teua universitat ha de comunicar-nos que has estat seleccionat com a estudiant d'Intercanvi.
Documents
La teua universitat ha d'enviar-nos els següents documents:
- Formulari de sol·licitud de la Universitat de València (*)
- 3 fotografies (mida passaport)
- 1 carta de recomanació a càrrec d'un professor / investigador de la teva universitat
- Còpia del passaport
- Còpia del expedient acadèmic (transcript of grades)
- Còpia d'un segur mèdic que cobrisca les despeses sanitàries en el període de la teva estada a Espanya
* Els formularis de sol licitud s'enviaran a la universitat d'origen una vegada aquesta envie els nomenaments.
Terminis per tal que les universitats d'origen envien les nominacions
- Estades del primer semestre o curs sencer (començant el setembre): 15 de juny
- Estades del segon semestre (començant el febrer): 15 de novembre
Visats
Hi ha dues classes de visats d'estudiant:
- Visat D + C per 180 dies: aquest tipus de visat no pot ser prorrogat
- Visat d'estudiant per 90 dies: Aquest tipus de visat pot ser prorrogat des d'aquí
Una vegada a Espanya, hauràs de demanar Autorització d'Estada per Estudis en el primer mes des de la teva entrada a la Unió Europea.