Logo de la Universitat de València Logo Innocampus Logo del portal

Innocampus UV

• 13 de febrer de 2020

Innocampus UV torna aquest segon quadrimestre amb una nova activitat! I si has vist la sèrie Txernòbil segur que t'interessarà...

Alguna vegada t'has preguntat sobre els efectes de la radiació en els éssers vius? Vols conèixer més sobre l'accident nuclear que va commocionar al món en 1986? Vols saber com s'ha modificat la vida en la zona? Vine el pròxim 20 de febrer a la sala Darwin i deixa't sorprendre! Estigues atent a les preguntes que llançarem en les facultats i en RRSS!

Imatges: