L'Institut de Drets Humans es complau a anunciar el Programa de Seminaris del primer quadrimestre 2017-2018 del Màster i Doctorat en Drets Humans, Democràcia i Justícia Internacional.
En esta ocasió, el seminari serà impartit per Roldán Jimeno Aranguren, de la Universitat Pública de Navarra, qui abordarà el tema "Memòria, drets i justícia universal: un intent de jutjar els crims del franquisme cap a 1970".
L'esdeveniment tindrà lloc el dilluns 11 de desembre a les 16.00 hores a l'Aula 4P12 de la Facultat de Dret, i estarà obert al públic en general.
Este seminari és organitzat per l'Institut de Drets Humans de la Universitat de València, en el marc del seu compromís amb la promoció i difusió de la investigació en temes fonamentals per a la comprensió i defensa dels drets humans a nivell internacional.
Accés lliure.