Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Institut d'Investigació

L'activitat investigadora del Grup d'Economia de l'Aigua (GEDEA), se centra en la creació de models matemàtics per a l'optimització de tecnologies de tractament d'aigües residuals, anàlisis de l'eficiència en la gestió de recursos hídrics, estudis de viabilitat econòmica i ambiental per a projectes de reutilització i disseny d'indicadors de rendibilitat econòmica, social i ambiental associats a propostes de tipus tecnològic. Al Grup està adscrit a l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) de la Universitat de València - Universitat Jaume I i el seu Investigador Principal és el Dr. Francesc Hernández Sancho.