Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Psicòlegs

• Pràctiques externes del Màster: sol·licituds i terminis

21 de de setembre de 2016

El passat dijous, 15 de novembre, va tindre lloc a les 12.00 del migdia, al saló de Graus de la Facultat de Psicologia, una sessió informativa, dirigida als alumnes de segon curs, sobre les pràctiques externes del màster en Psicologia General Sanitària. L’acte va estar a càrrec de Yolanda Montoro, per part de l’ADEIT; i de Marisa García Mérita i Francesc Atienza González, ambdós directors del màster.