Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Psicòlegs

• entrenamiento deportivo

Promoció del benestar i dels estils de vida saludables

19 de de juliol de 2016

En el nou marc de política comú de l'Organització Mundial de la Salut, en el seu Comité Regional per a Europa, s’inclou com a objectiu per a l’any 2020 “millorar significativament la salut i el benestar de la població”. Segons Isabel Balaguer i Isabel Castillo, ambdues docents de la facultat de Psicologia de la Universitat de València, l’interés per promoure el benestar humà, fi últim de la psicologia, s’ha vist reflectit en nombrosos actes públics, com importants discursos, codis deontològics o treballs científics.