Logo de la Universitat de València Logo Materials Moleculars Multifuncionals Modulables (M4) Logo del portal

ESCOLA D'ESTIU SOBRE MAGNETISME MOLECULAR 2024

  • 28 de maig de 2024
ESCOLA MAGNETISME MOLECULAR 2024

Del 24 al 28 de juny, 2024; estudiants de doctorat participaran a l'escola organitzada per l'associació AM², el grup de Magnetisme i Ressonància Magnètica (MRM) de l'Associació Francesa de Química (SCF) la qual, amb el suport del CNRS.

Del 24 al 28 de juny, 2024; Cristina Pintado, Javier Martinez, Sofia Hildegar i Miquel Dolz participaran a l'escola organitzada per l'associació AM², el grup de Magnetisme i Ressonància Magnètica (MRM) de l'Associació Francesa de Química (SCF) la qual, amb el suport del CNRS, i tindran l'oportunitat de visitar:

•5 mitges jornades de classe general (química, difracció de raigs X i espectroscòpia, transició de fase, EPR, Mössbauer, neutrons, SQUID, teoria);

•3 mitges jornades de temes específics (cristal·lografia, fotomagnetisme, simulacions, SMMs/SCMs);

•Sessió de posters.