Universitat de ValènciaOferta Científic Tecnològica AgroalimentacióOferta Científic Tecnològica Agroalimentació Logo del portal

Art, creativitat, educació i entorns digitals

Aplicacions educatives, creatives i artístiques en entorns de distint tipus, incloent entorns digitals i ús de les TIC.

Continguts i Formats Audiovisuals, Producció Audiovisual, Estructura de l'Audiovisual, Legislació Audiovisual

Hi ha una tendència a mirar cap a l’empresa i el benefici i la privatització del coneixement. En aquest sentit, comprendre bé els canvis dins l’estructura audiovisual en els nivells més importants és ineludible per poder proposar alternatives. Cal fer possible una accessibilitat més justa a una nova.

Cultura

Investigar l'impacte de la cultura nacional en la comunicació i en el comportament del consumidor des d'una òptica cross-cultural. Adoptar una dinàmica intercultural en el desenvolupament de diferents metodologies d'innovació docent.

Còmic

Anàlisi del còmic i la narració gràfica.

Diversitat, identitats, ciudadania, interculturalitat i plurilingüisme en l'educació literària

Un dels reptes que té en l'actualitat l'educació en tots els nivells és com hem de tractar la diversitat tant ètnica, cultural, lingüística, afectivo-sexual (...) en les nostres aules i com realitzar-ho amb uns indicis d'èxit. La línia d'investigació tracta de fer-ho des de la formació literària.

Història de la comunicació i de la cultura

Anàlisi de les formes de comunicació i de les seus interaccions amb la cultura de les societats al llarg de la història.

Història de la sàtira mediàtica

Anàlisi de les formes de construcció de l'humor als mitjans de comunicació i dels usos culturals, polítics i socials al llarg de la història.

Música popular

Anàlisi del discurs de la música popular.

Álbum i·lustrat, còmic, novel·la gràfica, discurs audiovisual i fílmic en l'educació literària

Investigar en l'àlbum il·lustrat, còmic, novel·la gràfica, el discurs audiovisual i fílmic com unes eines fonamentals per a la formació lectora, literària, lingüística i mediàtica de les noves generacions.