The Flexible Professional in the Knowledge Society (REFLEX) analitza la transició entre l'Educació Superior i el mercat laboral.
PROFLEX analitza la transició entre l'Educació Superior i el mercat laboral a Llatinoamèrica.
Anàlisi de les conseqüències de les reformes introduïdes en els esquemes i instruments de finançament els països de la UE.
Anàlisi, diagnòstic i viabilitat de la implantació d'un sistema d'informació geogràfic per a la promoció, difusió i acostament de la xarxa est
Assessorament en matèria d'educació no formal per a les activitats generades per AVALEM, associacions, centres educatius i museus.
Assessorament i consultoria en la planificació de fòrums en centres culturals i d'ensenyament.
Assessorament i consultoria per a agents culturals interessats en la producció de patrimoni cultural en diàleg amb la tradició anglosaxona.
Assessorament i consultoria per a empreses del sector de l'educació interessades en l'ensenyament i el desenvolupament de productes culturals i educatius.
Assessorament i consultoria per a empreses del sector editorial interessades en la producció i conservació del patrimoni cultural en diàleg amb la tradició anglosaxona.
Assessorament i consultoria per a empreses relacionades amb les arts escèniques, la indústria cinematogràfica, televisiva i del videojoc interactiu.
Realització d'activitats d'assessorament en centres educatius.
Assessoria sobre material educatiu per a l'educació intercultural i solidària.
Diagnòstic i revisió del sistema d'indicadors per a l'avaluació de les polítiques culturals locals.
La IP del grup és membre de la Comissió tècnica que jutja les ajudes als projectes discogràfics des de fa 6 anys.
Construcció d'un sistema d'informació per al seguiment i avaluació de l'acció cultural de l'Institut Cervantes.
Capacitació en mètodes quantitatius orientats a l'anàlisi de les activitats culturals.
S'han impartit diversos cursos d'Educació per a la convivència, dirigits a professorat de centres d'Educació Infantil, primària i secundària.
Cursos d'ensenyament de llengua estrangera i continguts transversals (educació per al desenvolupament) de manera integrada
Desenvolupament d'un tutorial en competències interculturals.
Desenvolupament de projectes d'investigació i consultoria en l'àmbit de l'Educació Superior.
Desenvolupar d'un sistema d'indicadors com a eina per a la transparència institucional.
Disseny de museus locals, comarcals i provincials. Comissariat d'exposicions.
Formació d'educadors en Museus. ADEIT-Universitat Empresa.
Formació d'educadors en educació artística i entorns digitals.
Elaboració de MOOC (Massive open online course) en català.
Elaboració de llibres de secundària i batxillerat de Llengua catalana.
Cal començar a preparar al col·lectiu docent de tots els nivells educatius en l'àmbit del disseny.
Coneixements específics sobre Art, Cultura i Societat contemporanis.
Grup "Laboratorio di intercultura" (Università del Salento).
Dos membres del grup han col·laborat amb INGENIO (CSIC-UPV) en la direcció del Work Shop sobre festivals musicals (nov19).
Tots els membres del grup han sigut conferenciants i han col·laborat en l'organització de les Universitats Estacionals de Bunyol i Llíria.
Postgrau de formació especialitzada del professorat d'infantil, primària, secundària i universitaris.
Programes de formació en intervenció familiar dirigits als professionals dels serveis especialitzats d'atenció a la família i infància.
Protocol addicional n.1 per a establir les condicions en la col·laboració de la iniciativa creació de l'observatori iberoamericà de cultura. Organ
Accions de formació en forma de seminari.
Identificació d'indicadors per a l'avaluació de les accions de cultura i desenvolupament implementades en l'Estratègia de Cultura i Desenvolupament.
Disseny i implementació d'instruments per al mesurament, anàlisi i avaluació de la política en cultura i desenvolupament.
Taxació d'obres d'art contemporani.
El grup participa activament en la impartició de cursos de música i educació en programes de Unisocietat i Nau Gran.
El grup ha coordinat les xarrades prèvies a les funcions d'òpera amb alumnat de la Facultat de Magisteri de la UV.