Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent Internacional en Emprenedoria Social i Solidària

Dades generals
Objectius
El Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària té per objecte facilitar una formació profesionalizante per al disseny, implementació i control de projectes d'emprenedoria amb objectius de desenvolupament social i sostenible: fomentant els valors de l'humanisme, l'ètica i la solidaritat. Tot això des d'una perspectiva internacional. el resultat ha de ser professionals competents per a dirigir i gestionar projectes d'emprenedoria social solidària en un entorn que cada vegada és més globalitzat, amb entitats de l'economia social, més resilients a les crisis econòmiques, que compten amb un lloc especial dins dels mercats, nacionals i internacionals.

El Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària es basa en: l'emprenedoria a través de l'economia social i solidària; anàlisi de les diferents opcions depenent de característiques socials, econòmiques i de l'entorn, polítiques públiques de foment de l'economia social i solidària, el màrqueting social (com a eina de canvi social), les tendències socials en la direcció estratègica, l'organització del treball i la gestió de persones en les institucions d'economia social, l'ecosistema de les empreses i entitats de l'economia social, el tractament comptable i fiscal en empreses d'economia social, la col·laboració públic privada o la cooperació al desenvolupament a través de les entitats de l'economia social i cooperativa, així com la gestió de projectes. Com a element transversal que condiciona la desitjabilitat, factibilitat i viabilitat dels projectes es consideren els impactes socials, ètics i ambientals dels projectes d'emprenedoria.

Avantatges del Màster Propi Internacional en Emprenedoria Social i Solidària:

1. En estar vinculat amb el desenvolupament social, amb el treball digne, amb la igualtat, així com amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible, el màster ofereix eines formatives a altres països, tant europeus com latinoamericanos
2. Atés que l'emprenedoria social i solidària està adquirint major rellevància, en ser defensat per diferents fòrums tant nacionals com internacionals, comptar amb professionals que estiguen dotats d'aquestes eines serà fonamental no sols en el present, sinó en els anys futurs. 3. Professionals que poden ser d'utilitat tant en el sector privat com públic, preparats per a liderar i gestionar projectes de triple hèlice.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:On-line
Preu matrícula 2.400 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció28/02/2026
Data d'inici curs març 2026
Data de finalització curs juny 2027
Edició5 ª
Codi títol25231010
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari Informació no disponible
Lloc d'imparticióAula Virtual UV
Eixida professional
Les persones diplomades del títol d'Expert Universitari en Emprenedoria Socialment Responsable, podran #exercir com: - Emprenedor/a Social - Consultor/a d'empreses o startups socials - Assessor/a de responsabilitat social corporativa - Gestor/a de projectes d'innovació social - Tècnic/a de vivers empresarials - Docent en emprenedoria social i solidària - Gestor de projectes per al desenvolupament sostenible d'entitats de l'administració pública - Gestor de projectes per al desenvolupament sostenible d'empreses de l'àmbit privat
Direcció
Organitzador0
DireccióYolanda Blasco Gil
Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València
Profesor/a Titular de Universidad
Mario Hernán Radrigán Rubio
Universidad de Santiago de Chile
Tomás González Cruz
Profesor Titular de Universidad. Departement de direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció28/02/2026

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Economía Social y Solidaria
 Per a cadascuna de les diferents unitats didàctiques que componen aquest mòdul, es presenta a continuació els seus descriptors de temes.

UD1 - L'economia social i solidària, fonaments i polítiques públiques
1.1. L'Economia Social i Solidària. Fonaments
1.1.1. Evolució històrica del concepte d'Economia Social
1.1.2. Identificació dels actors o grups inclosos en l'Economia Social
1.1.3. Principals enfocaments teòrics relacionats amb l'Economia Social
1.2. Polítiques Públiques de l'Economia Social i Solidària
1.2.1. El procés de les polítiques públiques
1.2.2. Les polítiques de foment de l'Economia Social
1.2.3. La praxi de les polítiques públiques de foment de l'economia social
1.2.4. L'economia social en polítiques públiques generals

UD2 - RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA I SOSTENIBILITAT

2.1. FONAMENTS DE LA RSC Marco global de la sostenibilitat "Marco normatiu i tendències de la RS
2.1.1.Introducció i Història
2.1.2.Marc Internacional
2.1.3. Marc Nacional
2.1.4. Marc Regional

2.2. PROPÒSIT I SOSTENIBILITAT: L'IMPULS DE LA DIRECCIÓ
2.2.1. Creació del Propòsit corporatiu, Missió i Valors en el marc de la sostenibilitat
2.2.2. Identificació i gestió de riscos i oportunitats
2.2.3 Transformació de les empreses

2.3. GESTIÓ EN SOSTENIBILITAT
2.3.1. Gestió empresarial de la sostenibilitat: sistemes de gestió
2.3.2. Sistemes de gestió dels GI. Materialitat i Doble Materialitat. Enfocament IRO

2.4. ELEMENTS DE LA SOSTENIBILITAT I LA SEUA INTEGRACION EN L'EMPRESA - ASG (3 itinearios) - AMBIENTAL
2.4.1. Gestió mediambiental. Prevenció de la contaminació, eficiència i racionalització, Principals mètriques d'impactes mediambientals
2.4.2. AMBIENTAL Cambiio Climàtic
2.4.3. Economia Circular

2.5. ELEMENTS DE LA SOSTENIBILITAT I LA SEUA INTEGRACION EN L'EMPRESA - ASG (3 itinearios) - SOCIAL
2.5.1. La gestió de les persones
2.5.2. Drets Humans
2.5.3. Igualtat i diversitat en les organitzacions
2.5.4. Voluntariat i Cooperación al desarrollo
 
Emprendimiento Social y Solidario para el desarrollo sostenible
 Per a cadascuna de les diferents unitats didàctiques que componen aquest mòdul, es presenta a continuació els seus descriptors de temes.

UD10 - Entitats de l'economia social i solidària. Marc normatiu
10.1. (JOI) La personalitat jurídica i les seues formes d'organització preferentment en dret privat: societats, associacions, fundacions, mutualitats i cooperatives. Principals característiques i diferències.
10.2. (JOI) El Tercer Sector i el seu reconeixement legal i institucions a Europa i a Amèrica Llatina. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.3. (JAS) L'Economia Social i Solidària i el seu reconeixement legal i institucional a Europa i a Amèrica. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.4. (JAS) De les empreses d'inserció a les empreses socials. Origen i reconeixement legal a Europa.
10.5. (JAS) L'empresa social (social business, impact business) i el seu reconeixement legal i institucional a Amèrica. Concepte, principis, acreditació i beneficis.
10.6. (JAS) Perspectiva xilena de l'economia social i solidària, el tercer sector i l'empresa social

UD11 - Contractació pública, clàusules socials i competència de les entitats de l'economia social i solidària
11.1. Col·laboració públic-privada en clau d'economia social
a. Les entitats de l'economia social com a manera d'organitzar l'activitat empresarial
b. Promoció de la col·laboració públic-privada des de la perspectiva nacional i internacional
11.2. Àrees de col·laboració públic-privada
a. Col·laboració institucional: participació en el capital
b. Col·laboració contractual: Contractació del sector públic
11.3. Eines que faciliten la contractació amb entitats de l'economia social.
a. Clàusules socials
b. Reserva de mercat

UD12 - L'economia social i solidària davant les tecnologies de la informació i comunicació
12.1. Seguretat en la xarxa
a. Eines tecnològiques i jurídiques
b. Estàndards tecnològics. Blockchain
12.2. Organització corporativa
a. Exercici dels drets per via telemàtica
 
Trabajo de Fin de Máster
 Desenvolupament del TFM
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Jaime Cristóbal Alcalde Silva
Sissy Anne Álvarez Villar Universidad Santiago de Chile
Francisco Javier Bartual Vargas Director Territorial Hidraqua, Gestión Integral del Aguas de Levante, S.A.
Cristina Blanco González-Tejero Researcher at University of Alcalá FPU
Yolanda Blasco Gil Profesor/a Titular de Universidad + info
Pilar Caro Carralero Directora Fundación CONEXUS Madrid-Comunidad Valenciana
Isabel Castillo Espinós Experta internacional en RSC, Docente, Conferenciante, Licenciada en Derecho
Rafael Chaves Ávila Catedrático/a de Universidad + info
Ricardo Costa Climent Universitat Jaume I
Rafael Martín Currás Pérez Profesor/a Titular de Universidad + info
Jose Martín Dacal Romero
Rodrigo Alejandro Fábrega Lacoa Pennsylvania State University, State College, PA PhD in Educational Theory and Policy; dual title in Comparative and International Education.
José María Ferrer Tarín Apoderado. Sociedad Económica para el Desarrollo de la Financiación Alternativa Colectual, PFP, S.L.
Fernando Luis Fita Ortega Profesor/a Titular de Universidad + info
Fernando Flores Giménez Profesor/a Titular de Universidad + info
Elena Galante Marcos Comunicadora y asesora en Responsabilidad Corporativa y Cooperación al Desarrollo
Francisco Alfredo García Prats Catedrático/a de Universidad + info
Tomás González Cruz Profesor Titular de Universidad. Departement de direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València + info
Luis Edilio Hernández Astudillo Universidad Santiago de Chile
Andrés Hernández Straub Universidad de Santiago de Chile
Daan Christiaan Hirs Consultor Senior en Desarrollo de Negocio y Transformación Cultural/Digital. IFEDES
Patricio Andre Inostroza Rebolledo Universidad de Santiago de Chile
Noelia Martínez Lillo Senior Manager. KPMG Asesores S.L.
Pedro Narvarte Arregui Universidad Santiago de Chile
Jesús Olavarría Iglesia Profesor/a Titular de Universidad + info
Jorge Olcina Cantos Catedrático/a de Universidad. Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante
María del Carmen Pastor Sempere Profesora Titular de Universidad. Universidad de Alicante. Directora Baes Blockchain
Mario Hernán Radrigán Rubio Universidad de Santiago de Chile
Domingo Enrique Ribeiro Soriano Catedrático de Universidad. Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València + info
Rafael Ros Pérez Responsable Dpto. Técnico. Project Manager en FCItech
Amparo Ruiz Genovés Socia Auditora de la Oficina de Valencia. Ernst & Young, S.L.
Deyanira Sanchez Amezquita Investigadora no Doctora Universidad de Valencia A1 Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València + info
Manuel Sánchez-Robles Bueno Profesor en Grupo Studio. Colaborador. Alvelean Consultores, S.L.
Carlos Sancho
Teresa Savall Morera Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Klaus-Jürgen Ulrich Berenguer Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing ESIC
Alexis Valdés Morán CIESCOOP
María José Vañó Vañó Profesor/a Titular de Universidad + info
Francisco Javier Vercher Moll Profesor/a Contratado Doctor/a. Universitat Politècnica de València
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Titulats universitaris i Professionals amb titulació universitària que estiguen interessats en l'emprenedoria social i solidària per al desenvolupament sostenible.
Criteris admissió
Donat el caràcter transversal dels coneixements impartits, aquest màster internacional està dirigit a persones amb titulació universitària en qualsevol àrea de coneixement, tant STEAM com de les ciències socials o de les humanitats, amb o sense experiència laboral o professional, que vulguen continuar aprenent i desenvolupar una carrera en l'àmbit de l'emprenedoria social i solidària per al desenvolupament sostenible.
Resultats d'aprenentatge
Identificar com desenvolupen la seua missió les organitzacions orientades a la cooperació al desenvolupament, que són part de l'economia social i solidària per al desenvolupament sostenible. Conéixer el concepte de la banca ètica, a més dels principis i criteris que estan darrere de les inversions que busca fomentar.
" Identificar, analitzar i avaluar alguns casos d'èxit i bones pràctiques, nacionals i internacionals, tant en cooperació al desenvolupament com en banca ètica. Conéixer i aplicar els conceptes fonamentals de la Gestió de Projectes, així com les principals tècniques de Gestió de projectes Plantejar des de l'òptica de projectes les iniciatives d'intervenció social comunitària, d'emprenedoria social i d'emprenedoria empresarial d'Economia Social. Tenint en compte les perspectives de gènere i d'innovació social
" Conéixer els conceptes jurídics bàsics relacionats amb l'economia social i solidària. Conéixer i entendre la finalitat de les institucions de l'economia social i solidària. Conéixer i manejar les principals fonts d'informació jurídica d'interés sobre el tema i maneig de bibliografia científica. Capacitat per a l'anàlisi i valoració d'un text legal. Que l'estudiantat sàpia comunicar les seues conclusions i els coneixements adquirits i presentar-los davant l'audiència, raonant i discutint els mateixos.
" Quant a la contractació pública, clàusules socials i competència de les entitats de l'economia social i solidària, aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts. Saber comunicar les conclusions i els coneixements adquirits i presentar-los davant l'audiència raonant i discutint els mateixos. Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seua labor professional i/o investigadora. Saber organitzar, redactar i preparar presentacions per a posteriorment exposar-les i defensar-les.
" Quant a les tecnologies de la informació i comunicació, aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous poc coneguts. Saber comunicar les seues conclusions i els coneixements adquirits i presentar-los davant l'audiència raonant i discutint els mateixos. Tindre una actitud proactiva davant els possibles canvis que es produïsquen en la seua labor professional i/o investigadora. Tindre un coneixement de les eines jurídiques i tecnològiques per a desenvolupar amb plenes garanties les activitats de les entitats de l'economia social i solidària a través d'internet.
- Identificar com desenvolupen la seua missió les organitzacions orientades a la cooperació al desenvolupament, que són part de l'economia social i solidària per al desenvolupament sostenible. Conéixer el concepte de la banca ètica, a més dels principis i criteris que estan darrere de les inversions que busca fomentar.
- Identificar, analitzar i avaluar alguns casos d'èxit i bones pràctiques, nacionals i internacionals, tant en cooperació al desenvolupament com en banca ètica. Conéixer i aplicar els conceptes fonamentals de la Gestió de Projectes, així com les principals tècniques de Gestió de projectes Plantejar des de l'òptica de projectes les iniciatives d'intervenció social comunitària, d'emprenedoria social i d'emprenedoria empresarial d'Economia Social. Tenint en compte les perspectives de gènere i d'innovació social
- Conéixer els conceptes jurídics bàsics relacionats amb l'economia social i solidària. Conéixer i entendre la finalitat de les institucions de l'economia social i solidària. Conéixer i manejar les principals fonts d'informació jurídica d'interés sobre el tema i maneig de bibliografia científica. Capacitat per a l'anàlisi i valoració d'un text legal. Que l'estudiantat sàpia comunicar les seues conclusions i els coneixements adquirits i presentar-los davant l'audiència, raonant i discutint els mateixos.
- Quant a la contractació pública, clàusules socials i competència de les entitats de l'economia social i solidària, aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts. Saber comunicar les conclusions i els coneixements adquirits i presentar-los davant l'audiència raonant i discutint els mateixos. Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seua labor professional i/o investigadora. Saber organitzar, redactar i preparar presentacions per a posteriorment exposar-les i defensar-les.
- Quant a les tecnologies de la informació i comunicació, aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous poc coneguts. Saber comunicar les seues conclusions i els coneixements adquirits i presentar-los davant l'audiència raonant i discutint els mateixos. Tindre una actitud proactiva davant els possibles canvis que es produïsquen en la seua labor professional i/o investigadora. Tindre un coneixement de les eines jurídiques i tecnològiques per a desenvolupar amb plenes garanties les activitats de les entitats de l'economia social i solidària a través d'internet.
Contacte