Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 24/06/2024 18:00 | 24/06/2024 20:00 | En línia | |
2 | 25/06/2024 18:00 | 25/06/2024 20:00 | En línia | |
3 | 26/06/2024 18:00 | 26/06/2024 20:00 | En línia |
- Menescardi Royuela, Cristina
- PDI-Contractat/Da Doctor/A
- Responsables de Gestio Academica
- Coordinador/a Practiques Ext Centre
• Adquirir els coneixements necessaris per a poder utilitzar l'aula virtual per a vaig impartir formació a distància o com a complement a la formació presencial.
• Saber organitzar els continguts d'un curs, utilitzant adequadament els recursos i activitats disponibles en Moodle, des d'un nivell inicial a un nivell avançat.
• Saber aplicar els mòduls de comunicació i col·laboratius amb la finalitat de promoure i dinamitzar la participació de l'alumnat.
• Introduir a la persona assistent en els coneixements i creació d'activitats avançades de l'aula virtual que li faciliten un major i millor ús i administració de Moodle per a l'ensenyament i avaluació en línia.
• Conéixer les possibilitats de restauració de recursos.
• Característiques dels entorns virtuals d'aprenentatge.
• Navegació per la interfície de Moodle.
• Edició d'un curs.
• Creació de recursos i activitats nivell inicial
o Qüestionaris
o Feedback
o Etiquetes
o Arxius
o Carpetes
o Consultes
o Docència Virtual- Pumukit
• Realització d'activitats nivell avançat:
o Programador d'activitats a l'aula virtual.
o Contingut interactiu i audiovisual: H5P
o Contingut col·laboratiu: Wiki i Fòrum
o Inclusió d'un Paquet Scorm amb els continguts del curs a l'aula virtual.
o Wooclap.
• Capacitar al professorat per a poder crear activitats diverses i qualificar dins un entorn virtual d'ensenyament-aprenentatge.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
• Realització de les tasques proposades.