UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Creació de qüestionaris i recursos a l'Aula Virtual de la UV (Moodle)

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 10
Durada en línia síncrona 6
Durada en línia asíncrona 4
Programa PAD
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 24/06/2024
Data de finalització del curs 26/06/2024
Data d'inici d'inscripció 16/04/2024
Data de finalització d'inscripció 24/04/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 24/06/2024 18:00 24/06/2024 20:00 En línia
2 25/06/2024 18:00 25/06/2024 20:00 En línia
3 26/06/2024 18:00 26/06/2024 20:00 En línia
Professorat UV
  • Menescardi Royuela, Cristina
  • PDI-Contractat/Da Doctor/A
  • Responsables de Gestio Academica
  • Coordinador/a Practiques Ext Centre
Ver ficha
Objectius formatius

•    Adquirir els coneixements necessaris per a poder utilitzar l'aula virtual per a vaig impartir formació a distància o com a complement a la formació presencial.
•    Saber organitzar els continguts d'un curs, utilitzant adequadament els recursos i activitats disponibles en Moodle, des d'un nivell inicial a un nivell avançat.
•    Saber aplicar els mòduls de comunicació i col·laboratius amb la finalitat de promoure i dinamitzar la participació de l'alumnat.
•    Introduir a la persona assistent en els coneixements i creació d'activitats avançades de l'aula virtual que li faciliten un major i millor ús i administració de Moodle per a l'ensenyament i avaluació en línia.
•    Conéixer les possibilitats de restauració de recursos.

Continguts

•    Característiques dels entorns virtuals d'aprenentatge.
•    Navegació per la interfície de Moodle.
•    Edició d'un curs.
•    Creació de recursos i activitats nivell inicial
o    Qüestionaris
o    Feedback
o    Etiquetes
o    Arxius
o    Carpetes
o    Consultes
o    Docència Virtual- Pumukit
•    Realització d'activitats nivell avançat: 
o    Programador d'activitats a l'aula virtual.
o    Contingut interactiu i audiovisual: H5P 
o    Contingut col·laboratiu: Wiki i Fòrum
o    Inclusió d'un Paquet Scorm amb els continguts del curs a l'aula virtual.
o    Wooclap.

Competències que es desenvoluparan

•    Capacitar al professorat per a poder crear activitats diverses i qualificar dins un entorn virtual d'ensenyament-aprenentatge.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
•    Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
•    Realització de les tasques proposades.

Inscripció