UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Jugant a l'aula universitària. Estratègies de dinamització

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Valencià
Durada total 7
Durada presencial 7
Programa Convocatòria 'Docència i investigació'
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 06/05/2024
Data de finalització del curs 08/05/2024
Data d'inici d'inscripció 25/03/2024
Data de finalització d'inscripció 12/04/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 06/05/2024 10:00 06/05/2024 13:30 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 08/05/2024 10:00 08/05/2024 13:30 Aula 1.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Professorat UV
  • Paya Rico, Andres
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a Titulacio Master Oficial
Ver ficha
Objectius formatius
  • Conèixer algunes estratègies de participació i cohesió de grups
  • Reflexionar al voltant del joc com a principi pedagògic
  • Implementar estratègies lúdiques per a dinamitzar l’aula.
Continguts
  1. Estratègies de jocs per la participació i cohesió de grups
  2. Joc i educació. El joc com principi pedagògic.
  3. “Innovar” a l’aula: el joc com estratègia curricular
Competències que es desenvoluparan

Al finalitzar el curs, els assistents seran capaços de:

  • Identificar els diferents elements del joc i aprofitar-los per l’ensenyament
  • Dinamitzar l’aula mitjançant tècniques lúdiques.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtindre la certificació final s’ha d’obtindre la qualificació “Apte” en el curs, complint els criteris d’avaluació següents:

  • Assistència almenys del 85% de las sessions presencials / síncrones, seguint la normativa del SFPIE
  • Entrega i presentació d’un diari d’aprenentatges del curs.
Inscripció