Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
Presencial
Llengua
Valencià
Durada total
7
Durada presencial
7
Programa
Convocatòria 'Docència i investigació'
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2024-2025
Edició
01
Any del pla de formació
2024
Data d'inici del curs
06/05/2024
Data de finalització del curs
08/05/2024
Data d'inici d'inscripció
25/03/2024
Data de finalització d'inscripció
12/04/2024
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 06/05/2024 10:00 | 06/05/2024 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 08/05/2024 10:00 | 08/05/2024 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Professorat UV
- Paya Rico, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Conèixer algunes estratègies de participació i cohesió de grups
- Reflexionar al voltant del joc com a principi pedagògic
- Implementar estratègies lúdiques per a dinamitzar l’aula.
Continguts
- Estratègies de jocs per la participació i cohesió de grups
- Joc i educació. El joc com principi pedagògic.
- “Innovar” a l’aula: el joc com estratègia curricular
Competències que es desenvoluparan
Al finalitzar el curs, els assistents seran capaços de:
- Identificar els diferents elements del joc i aprofitar-los per l’ensenyament
- Dinamitzar l’aula mitjançant tècniques lúdiques.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Per a obtindre la certificació final s’ha d’obtindre la qualificació “Apte” en el curs, complint els criteris d’avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de las sessions presencials / síncrones, seguint la normativa del SFPIE
- Entrega i presentació d’un diari d’aprenentatges del curs.