UVemprénUniversitat de València Logo del portal

VENDES: DE LA IDEA AL CLIENT, COM MONETITZAR LA TEVA IDEA DE NEGOCI?

ADMISSIÓ

CRITERIS D'ADMISSIÓ

  • Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València del curs 2025/2026.
  • Egressats de la Universitat de València dels últims tres anys amb un projecte actiu en la Xarxa de preincubadores d'Emprenedoria de la UV.

PROCEDIMENT

  • 1 Emplena el model de resum (una pàgina) de la idea de negoci sobre la qual volen desenvolupar el seu projecte d'emprenedoria (proposta de valor, segment de clients al qual es dirigeixen, canals que utilitzaran per a arribar fins ell i mode de relació que establiran).

(pdf)

  • 2 Sol·licita inscripció completant la següent enquesta: (link) i adjunta el resum a dalt esmentat.

OBJETIUS

  • Un bon Pla de Màrqueting és imprescindible per a l'èxit d'una empresa.
  • Aquesta tasca, sovint, s'aborda d'un mode completament teòric i allunyat de la realitat de l'emprenedor. Des de SECOT posem a la vostra disposició els coneixements i experiència que atresoren els nostres Sèniors en creació i gestió d'empreses per a afinar resultats treballant en equip.
  • L'objectiu és aconseguir un Pla de Màrqueting realista i enfocat a arribar al mercat del mode més ràpid i eficient possible.

CONTINGUTS

-Preguntes que ens ajuden a definir la proposta de valor, segmento clients, canals i fonts d'ingressos en un projecte de negoci.

-Vendes vs màrqueting.

-El viatge del consumidor i l'embut de conversió.

-Estratègies de venda.

-Exercicis pràctics per a determinar l'estratègia de vendes més adequada per a algunes de les idees de negoci aportades.

METODOLOGIA

Sessió teòric pràctica.

SESSIONS

 
SESSIONS DATA I HORA D' INICI DATA I HORA DE FINALITZACIÓ
1 06/11/2025 09:30 06/11/2025 13:30

 

PROFESSORAT

Professorat extern:

Mentors sèniors actius de SECOT per a joves emprenedors.