UVemprénUniversitat de València Logo del portal

VENDES: DE LA IDEA AL CLIENT, COM MONETITZAR LA TEVA IDEA DE NEGOCI?

ADMISSIÓ

CRITERIS D'ADMISSIÓ

  • Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València del curs 2025/2026.
  • Egressats de la Universitat de València dels últims tres anys amb projecte nascut en programes de UVemprén.

INSCRIPCIÓ

 

CERTIFICAT APROFITAMENT DEL CURS

  • Relació d'estudiantat apte:

OBJECTIUS

  • Un bon Pla de Màrqueting és imprescindible per a l'èxit d'una empresa.
  • Aquesta tasca, sovint, s'aborda d'un mode completament teòric i allunyat de la realitat de l'emprenedor. Des de SECOT posem a la vostra disposició els coneixements i experiència que atresoren els nostres Sèniors en creació i gestió d'empreses per a afinar resultats treballant en equip.
  • L'objectiu és aconseguir un Pla de Màrqueting realista i enfocat a arribar al mercat del mode més ràpid i eficient possible.

CONTINGUTS

-Preguntes que ens ajuden a definir la proposta de valor, segmento clients, canals i fonts d'ingressos en un projecte de negoci.

-Vendes vs màrqueting.

-El viatge del consumidor i l'embut de conversió.

-Estratègies de venda.

-Exercicis pràctics per a determinar l'estratègia de vendes més adequada per a algunes de les idees de negoci aportades.

METODOLOGIA

Sessió teòric pràctica.

SESSIONS

 
SESSIONS DATA I HORA D' INICI DATA I HORA DE FINALITZACIÓ
1 06/11/2025 09:00 06/11/2025 13:00

 

PROFESSORAT

Professorat extern:

Mentors sèniors actius de SECOT per a joves emprenedors.