UVemprénUniversitat de València Logo del portal

Curs Idees MOTIVEM i projecte professional

  • May 9th, 2025
Professor impartint una classe en emprenedoria

Aquest curs semipresencial de 25 hores de duració, ofereix a l'alumnat de la competició Idees MOTIVEM la possibilitat d'obtindre més informació sobre el seu perfil emprenedor i les seues opcions d'incorporació en el mercat laboral.

Objectius específics

  • Identificar el potencial de la idea presentada en la competició Idees MOTIVEM com a projecte de negoci o eixida professional.
  • Potenciar l'autoconeixement, el seu perfil personal i emprenedor.
  • Aprofitar les oportunitats professionals que ofereix l'entorn emprenedor a la Universitat de València.

Perfil participants

Estudiants de la Universitat de València que han participat en Idees MOTIVEM, en qualsevol de les seues edicions.

Contingut

  1. MOTIVEM i la seua relació amb l'emprenedoria
  2. Transformar la meua idea en un projecte
  3. El meu perfil personal i emprenedor
  4. Primera presentació del meu projecte
  5. Oportunitats de l'entorn emprenedor UV

Realització: del 8 al 30 de maig de 2025.

Aquesta activitat està reconeguda amb 1 crèdit de participació per Acord de Consell de Govern celebrat el 2 de juliol de 2024.

La participació en MOTIVEM és gratuïta en emmarcar-se en les ajudes dirigides a fomentar l'ecosistema d'emprenedoria de la Comunitat Valenciana, que compten amb el patrocini de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme en el marc de les ajudes EMENTI.