
Dimarts 30 de maig, va tindre lloc el lliurament dels diplomes acreditatius als equips guanyadors de la primera edició dels premis "Marketing Skills", dins del programa internacional d'innovació docent i emprenedoria universitària UVemprén Aprèn. Els premis tenen una dotació econòmica de 800€ a l'equip guanyador i 400€ al segon equip guanyador, amb el mecenatge de Santander Universidades.
La vicerectora d'Innovació i Transferència, Rosa Mª Donat, va fer el lliurament dels premis «Marketing Skills» en la seua primera edició, dimarts passat 30 de maig. A l'acte també participaren Rafael García, director d'UVemprén juntament amb les coordinadores Carmen Pérez i Eva Caplliure, professores del departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Tots ells van ser els encarregats de fer el lliurament dels diplomes acreditatius.
L'equip guanyador el conformaven Alberto Igual, Joel Besalduch, Marc Besalduch, Sergio Paris i Yahel Amorós, estudiants del Grau en Negocis Internacionals. Els segons classificats van ser Martín Gràcia i Pau Belkheir, estudiants d'ADE i doble grau ADE-Dret.
Els principals objectius del concurs «Marketing Skills» han sigut el desenvolupament de competències transversals per a la presa de decisions relatives a la proposta de posada en marxa d'un nou negoci i llançament de nous productes, així com el desenvolupament d'habilitats comercials, tot això relacionat en l'àmbit de màrqueting.
En aquesta primera edició han participat 33 estudiants dels graus en Intel·ligència i Analítica de Negocis, Economia, Dret, Turisme, Negocis Internacionals i ADE. Els equips participants, després de rebre una formació específica sobre la mecànica del joc i els conceptes relatius al Marketing, al llarg de quatre jornades, van planificar i van prendre les decisions pertinents quant a producte, preu, promoció i distribució, l'equivalent a sis exercicis econòmics.
Donat l'èxit de la iniciativa, el proper curs tindrà lloc una nova edició dels premis «Marketing Skills».