UVemprénUniversitat de València Logo del portal

Primera reunió de treball per a la posada en marxa del conveni de col·laboració entre la Universitat de València i l'entitat Sèniors Espanyols per a la Cooperació Tècnica (SECOT) per a la creació de l'Aula d'Emprenedoria de l'Experiència

  • December 23rd, 2020
Primera reunió Aula UVemprén-SECOT

Divendres passat 18 de desembre va tindre lloc la primera reunió en línia de l'Aula d'Emprenedoria de l'Experiència UVemprén-SECOT, amb l'objectiu d'elaborar la programació anual d'activitats a la qual es comprometen tant la Universitat de València com l'entitat Sèniors Espanyols per a la Cooperació Tècnica (SECOT) en el conveni de col·laboració signat recentment.

Les Aules d'Emprenedoria, en el marc d’UVemprén, es constitueixen com a instrument eficaç de col·laboració entre la Universitat i empreses i institucions per a activar línies d'actuació prioritàries, promovent la formació i especialització professional, bé siga dels futurs diplomats i egressades universitàries, bé en activitats que tinguen a veure amb el reciclatge i la formació contínua d'estudiants i professionals relacionades amb l'emprenedoria i el desenvolupament de projectes innovadors d'importància social.

SECOT és una associació sense ànim de lucre les finalitats de la qual són ajudar i prestar assessorament professional, tècnic, industrial, agrícola, de serveis, econòmic, financer, comercial i jurídic, per part dels sèniors —socis de ple dret de SECOT—, persones físiques prejubilades o jubilades, en la seua qualitat de professionals o experts.

L'Aula creada per mitjà d'aquest conveni té com a objectiu principal generar un espai d'aprenentatge obert, promovent iniciatives i experiències universitàries innovadores donant suport a una formació transformadora i connectada amb l'entorn productiu i territorial.

Entre les activitats proposades per a formar part del pla anual estan la mentorització en diferents programes d’UVemprén o com a servei als centres universitaris, la creació d'una web per a oferir aquests serveis de mentorització, seminaris en línia sobre diferents temes i eines relacionats amb l'emprenedoria, tutories, un cicle d'activitats formatives o pràctiques en empreses.

Al gener del pròxim any està previst que es reunisca la Comissió Mixta de seguiment per a proposar el nomenament de la direcció de l'Aula, així com aprovar el programa anual.