UVemprénUniversitat de València Logo del portal

SESSIÓ DE MÀRQUETING DIGITAL DIRIGIDA PER JORDI NOGUES, EN EL MARC DE LA FASE FORMATIVA DEL PROGRAMA UVEMPRÉN LAB DOCTORAT

  • May 21st, 2025
Foto de l'estudiantat dins de l'aula

Durant el matí, emmarcat durant la fase formativa del programa UVemprén LAB Doctorat, s'ha impartit una sessió sobre màrqueting digital.

La sessió ha estat dirigida per Jordi Nogues, Head of Demand Generation en Sesame HR, una plataforma SaaS B2B Valenciana que opera a nivell global, especialitzada en la gestió integral de recursos humans.

Jordi compta amb una sòlida trajectòria en màrqueting digital, automatització, CRM i business intelligence, Jordi ha liderat estratègies de creixement en entorns multinacionals i descentralitzats dins de grans multinacionals i startups.

El seu enfocament està profundament lligat a l'emprenedoria i la innovació, sent assessor de startups, emprenedor i conferencista habitual sobre Lean Startup. A més, és professor en programes de màster i escoles de negoci, incloent HubSpot Academy, on compartix la seua experiència en inbound, outbound màrqueting i processos digitals de venda.

A trets generals, l'esquema general de la sessió s'ha basat en el context i evolució del màrqueting digital, l'objectiu de negoci, perfil del client ideal, canals de captació i altres conceptes que seran de gran ajuda per als projectes dels alumnes de doctorat participants. També amb especial menció a les noves tecnologies i a la IA en el màrqueting digital.

El Vicerectorat d'Innovació i Transferència convoca estes ajudes gràcies a la col·laboració entre la Universitat de València i la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat Valenciana.