Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 28/05/2024 15:00 | 28/05/2024 19:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 30/05/2024 15:00 | 30/05/2024 19:00 | Aula 2.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Beatriz Serra Carbonell
Llicenciada en Ciències de l’Educació (1998) i màster universitària en Educació Social i Animació Sociocultural (2001). Des de final de l’any 2000 desenvolupa la seua feina com a assessora en matèria pedagògica dins de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Politècnica de València. Fonamentalment centra el seu treball en l’àrea de formació del personal docent i investigador. Especialitzada en l’àmbit de la comunicació educativa, en el qual imparteix diferents cursos de formació, tant a estudiants como a professors.
1. Analitzar l’ampli repertori de gestos que tenim als nostre abast i per què només en fem servir un nombre limitat.
2. Interpretar com el llenguatge corporal es tradueix en actituds davant la realitat (intencions, desitjos, sentiments…): podem saber molt dels altres si aprenem “a llegir el que no diuen”.
3. Avaluar els nostre propi llenguatge corporal: com potenciar els nostres punts forts i minimitzar les nostres febleses.
- Què és la comunicació no verbal.
- Clarificació terminològica.
- Finalitat del seu estudi.
- Funcions de la comunicació no verbal.
- Elements de comunicació no verbal.
- Significat de les postures, gestos i expressions facials.
- Proxèmica: espai personal i territori.
- Conducta tàctil en les relacions socials.
- Aspecte personal: què transmet a través de la meua imatge?
- Pla d’entrenament personal: visibilitat, carisma i seducció.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a