Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 21/05/2024 11:00 | 21/05/2024 14:00 | Aula 2.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 28/05/2024 11:15 | 28/05/2024 13:15 | Aula 2.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 04/06/2024 11:00 | 04/06/2024 13:00 | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) | |
4 | 11/06/2024 11:15 | 11/06/2024 13:15 | Aula 2.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 18/06/2024 11:00 | 18/06/2024 14:00 | Aula 2.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gea Valor, Maria Lluisa
- PDI-Titular d'Universitat
-Oferir claus bàsiques per a una pronunciació correcta de l’anglès
-Millorar la producció i comprensió orals en anglès
-Eliminar mals hàbits de pronunciació
-The English phonological system. Comparison with Spanish and Catalan.
-Spelling vs Sound. Articulation. Voice.
-Function words. Weak forms.
-Word and sentence stress.
-Connected speech
-Suprasegmentals: rhythm and intonation.
-Capacitat per distingir i produir sons distintius en llengua anglesa
-Capacitat per distingir sons i lletres, i associar sons amb ortografia
-Capacitat per distingir i produir fenòmens de fonètica sintàctica
-Usar bé l’accent i l’entonació en la comunicació oral
-Comunicar-se de forma efectiva en anglès