UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Successful Oral Communication in the English Classroom: Production and Comprehension

Target PDI
Method of impartition Presential
Language English
Total duration 14
Presential duration 14
Synchronous online duration 0
Asynchronous online duration 0
Program PRIDA
Training modality Course
Academic course 2023-2024
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 21/05/2024
End date of the course 18/06/2024
Registration start date 18/04/2024
Registration end date 26/04/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 21/05/2024 11:00 21/05/2024 14:00 Aula 2.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 28/05/2024 11:15 28/05/2024 13:15 Aula 2.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 04/06/2024 11:00 04/06/2024 13:00 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 11/06/2024 11:15 11/06/2024 13:15 Aula 2.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
5 18/06/2024 11:00 18/06/2024 14:00 Aula 2.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

 - Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

 - S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

 - En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Gea Valor, Maria Lluisa
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
Training objectives

-Oferir claus bàsiques per a una pronunciació correcta de l’anglès

-Millorar la producció i comprensió orals en anglès

-Eliminar mals hàbits de pronunciació

Contents

-The English phonological system. Comparison with Spanish and Catalan.

-Spelling vs Sound. Articulation. Voice.

-Function words. Weak forms.

-Word and sentence stress.

-Connected speech

-Suprasegmentals: rhythm and intonation.

Competencies to be developed

-Capacitat per distingir i produir sons distintius en llengua anglesa

-Capacitat per distingir sons i lletres, i associar sons amb ortografia

-Capacitat per distingir i produir fenòmens de fonètica sintàctica

-Usar bé l’accent i l’entonació en la comunicació oral

-Comunicar-se de forma efectiva en anglès

Inscription