Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici Campus d'Ontinyent
  • 15/07/19

Jornada de Benvinguda

JORNADA DE BENVINGUDA: Grau en Infermeria (València) i Grau en Podologia: 4 de setembre, a les 12 hores, al Saló d'Actes de la Facultat de Geografia i Història. Grau en Infermeria (Ontinyent): 9 de setembre, a les 12 hores (aula del Campus d'Ontinyent per determinar).

• 03/07/19

REUNIÓ INFORMATIVA PRACTICUM I-II

Campus Blasco Ibáñez/Hosp-Gral-Univ: Se convoca a una reunió el dia 10 de juliol de 2019, per a informar sobre el desenvolupament dels prácticum en tercer curs. Campus d'Ontinyent, el dia 4 de juliol.

[Llegir més]

• Indumentària Doctors de la UV

17/06/19

Properes lectures de tesis doctorals: Eva María rueda García

• 31/05/19

HORARI SECRETARIA (JUNY-AGOST)

L'horari de la Secretaria de la Facultat d'Infermeria i Podologia durant els mesos de juny i juliol serà de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. El mes d'agost la Secretaria romandrá tancada.

• Cartell de la Marató de València Trinidad Alfonso

29/11/18

La Facultat d'Infermeria i Podologia participarà en el 38é Marató de València

L' alumnat de la Facultat d'Infermeria i Podologia participarà en la 38é Marató Trinidad Alfonso, que se celebrarà este diumenge dia 2 de desembre en la ciutat de València

• 21/09/18

Accés amb estudis iniciats curs 2018/2019

Resolució de les sol·licituds d’admissió amb estudis universitaris oficials espanyols parcials o estudis universitaris estrangers parcials o totals per al curs 2018/2019

• 05/09/18

Inici curs 2018-19

Les classes en els graus d'Infermeria i Podologia comencen el dia 10 de setembre. El 17 de setembre tindrà lloc l'acte acadèmic oficial d'obertura de curs en la Universitat de València, per la qual cosa el citat dia no hi haurà classes i la Facultat d’Infermeria i Podologia romandrà tancada

• 25/07/18

Llistes d'espera

El dia 26 de juliol es publicaran en la pàgina de la Facultat d'Infermeria i Podologia les persones admeses en la segona crida de llista d'espera.

• Asociación de Hemofilia de la Comunidad Valenciana (ASHECOVA)

17/07/18

IX Jornades de Formació i Sensibilització en VIH y Hepatitis C (CONVIHVE 2018)

L'Associació d'Hemofília de la Comunitat Valenciana (ASHECOVA) organitza, el 26 i 27 de setembre, la seua IX edició de les Jornades de Formació i Sensibilització en VIH i Hepatitis C (CONVIHVE 2018). Es tracta d'unes jornades obertes i gratuïtes per a tota aquella persona interessada a rebre informació actualitzada sobre la temàtica del VIH/VHC.

• 11/07/18

Reunions informatives

Les facultats i escoles de la Universitat organitzen reunions informatives per a donar la benvinguda, explicar informació bàsica sobre la Universitat i del centre on s'estudiarà i del pla d'estudis. Ací podeu consultar informació relativa a reunions informatives de la Facultat d'Infermeria i Podologia.