Logo de la Universitat de València Logo Campus d'Ontinyent Logo del portal

  • imatge de la noticia

    20/01/22

    L'òpera, centrarà la ponència d'Ontinyent el dia 20 de gener

    La seu d'Unisocietat d'Ontinyent, acull aquest mes una nova conferència. La música, en concret l'òpera, centrarà la ponència d'Ontinyent el dia 20 de gener. Impartida per la Dra. Ana Botella Nicolas del departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València. Amb el títol "UNA DIVA ACTUAL A L'ÒPERA DEL SEGLE XXI" Aquestes ponències, d'accés lliure i gratuït, al Centre Cultural de Caixa Ontinyent, formen part de les activitats complementàries del curs acadèmic d'Unisocietat implantat a Ontinyent. El cicle de conferències d'Unisocietat, que continuarà mensualment al llarg del present curs, ha sigut organitzat pel Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, amb el patrocini de la Diputació de València, Caixa Ontinyent, l'Agència Valenciana Antifrau i la Càtedra Institucional Cultura per a la Mediació de la Universitat de València.

    [Llegir més]

  • imatge de la noticia

    14/01/22

    Sorteig Participants Enquesta de Valoració de l’Impacte Econòmic dels i de les estudiants del Campus d’Ontinyent

    Resultat del sorteig de 3 tablets Samsung Galaxy Tab S6 Lite 26,42 cm (10,4'') 128 GB entre els participen en l’Enquesta de Valoració de l’Impacte Econòmic dels i de les estudiants del Campus d’Ontinyent. Curs 2021-2022 Realitzat a l'Aula Magna del Campus d'Ontinyent el dia 14 de gener de 2022 a les 12.00. 1.- Maria Jose Gómez Albiñana INFERMERIA 2.- Salvador Sanchis Belda ADE 3.- Àngela Alberto Soler ADE

    [Llegir més]

  • imatge de la noticia

    13/12/21

    L'Art, és la temàtica de la conferència d’Unisocietat al desembre

    [Llegir més]

  • imatge de la noticia

    09/12/21

    AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROPOSTES ALS PREMIS D’INVESTIGACIÓ DE LA FUNDACIÓ UNIVERSITÀRIA “CAMPUS D’ONTINYENT” EN INFERMERIA I EN CIÈNCIES DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L’ESPORT

    Per la present s’amplia el termini de presentació de propostes als Premis d’Investigació de la Fundació “Campus d’Ontinyent” en Infermeria i en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, fins el divendres 28 de gener a les 14.00 h, seguint els mateixos procediments establerts en la convocatòria. Ontinyent, 9 de desembre de 2021.

  • imatge de la noticia

    01/12/21

    CONFERÈNCIA DE DESEMBRE DEL PROGRAMA UNIVERSITAT I SOCIETAT A ONTINYENT

    “La importància de les Societats Musicals en la Comunitat Valenciana” Remigi Morant Navasquillo (Dpt. de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Universitat de València) 2 DE DESEMBRE DE 2021 A LES 19 HORES AL CENTRE CULTURAL DE CAIXA ONTINYENT Entrada Gratuïta Aforament limitat ateses les mesures anticovid estipulades

  • imatge de la noticia

    08/11/21

    Donació de sang al Campus d'Ontinyent

    Dimarts 9 de novembre, es podrà donar sang al Campus d'Ontinyent (AULA POLIVALENT-2) Aulari. Horaris de donació: de 10:00 h a 13:30 h i de 16:30 h a 20:30 h Els requisits: Tindre entre 18 i 65 anys, pesar més de 50 quilos i no acudir en dejú. Moltes gràcies a totes i tots. Més info en: http://www.centro-transfusion.san.gva.es

  • imatge de la noticia

    28/10/21

    Benvinguda a la Universitat

    Moltes gràcies per participar en la BenvingudaUV al Campus de la Universitat de València a Ontinyent! Un goig haver compartit aquesta jornada Benvinguts i benvingudes al curs 2021-2022 !

    [Llegir més]

  • imatge de la noticia

    27/10/21

    Benvinguda a la Universitat

    Una Benvinguda a la Universitat especial per al curs 2021-2022 de tornada a la presencialitat

    [Llegir més]

  • imatge de la noticia

    27/10/21

    9a JORNADA SOBRE EXPERIÈNCIES EN PRÀCTIQUES EXTERNES I ELABORACIÓ DE TREBALLS DE FI DE GRAU

    [Llegir més]

  • Jornada REDICYM difusión

    26/10/21

    Jornada REDICYM difusió "Jóvenes investigadores/as del ciclismo"

    Jornada REDICYM difusió "Jóvens investigadores/as del ciclismo" La Xarxa Espanyola d'Investigació del Rendiment Esportiu en Ciclisme i Dona (REDICYM), juntament amb les Universitats que la integren, durà a terme una jornada divulgativa en línia, 100% gratuïta, el 4 de novembre de 2021.

    [Llegir més]