Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Reflections on the discovery of pulsars

• 4 de febrer de 2016
Imatge conferència Jocelyn Bell: Pulsar M1-Chandra

Conferències al DAA. Xarrada a càrrec de la investigadora Jocelyn Bell Burnell, visiting professor of Astrophycs a la Universitat d'Oxford (Regne Unit). Lloc: Saló de Graus, 1a planta de la Facultat de Matemàtiques, a Burjassot. Dia: dimecres 10 de febrer de 2016. Hora: 16:00.

RESUM:

In this talk I will describe the discovery of pulsars (pulsating radio sources) and will also tell the stories of some 'near misses'. I will conclude by reflecting on what we can learn today from these stories.

Anunci

Entrevista InfoUni