Logo de la Universitat de València Logo Departament d'Astronomia i Astrofísica Logo del portal

Has de viatjar?

 

  1. ¿Tens disponible per a les despeses?
  2. ¿Li ho has comunicat al responsable del projecte en cas que no tingues disponible propi?
  3. Sol·licita el permís (és diferent si ets PDI o Investigador) Enllaç a la pàgina de sol·licitud
  4. ¿Vas a un Congrés, Workshop, Jornada? Si té inscripció, parla amb nosaltres per a veure com fer el pagament, perquè depén de molts factors:
  • ¿Es pot pagar per transferència? SI ⇒  Farem la la transferència des del departament
  • ¿No es pot fer transferència? ⇒ Es pagarà amb la targeta bancària del daa
  • Si no hi ha crèdit en la targeta del daa, pots pagar amb la teua targeta però:
  1. + de 600 € ► Cal demanar autorització abans de fer el pagament
  2. – 600 € ► Pots fer el pagament amb la teua targeta. No oblides enviar- nos el justificant del pagament

       Una vegada fet el pagament, SEMPRE s’ha de sol·licitar FACTURA (no val rebut ni proforma) a nom de la Universitat:

UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Dep. Astronomia i Astrofísica

Dr. Moliner, 50

46100 Burjassot (València)

CIF Q4618001D

VAT ESQ4618001D (en cas de factures estrangeres)

Durant el Congrés, Workshop, Jornades, (fins i tot si es virtual) cal sol·licitar el CERTIFICAT D’ASSISTÈNCIA, sense ell no es podrà justificar la despesa.

  1. Si t’han convidat a realitzar una estada, visita de col·laboració..., necessitarem una carta o correu electrònic d’invitació previ i un certificat posterior com que has realitzat l’estada.
  2. Fes la compra dels vols, trasllats i hotels per separat i demana les factures al teu nom i amb el teu NIF. Les inscripcions a Congressos no poden anar en una mateixa factura amb l’allotjament. L'allotjament i els vols han d'anar en factures/reserves separades. Intenta fer les reserves en castellà, valencià o anglés.
  • Les habitacions d’hotels han de ser individuals o dobles d’ús individual. Si inclou algun menjar ha d’especificar l’import. No s’accepten factures amb pensió completa o mitja pensió si no especifica l’import del menjar. Si l’hotel és a Espanya l’import màxim per nit són 140 euros en Madrid i Barcelona i 100 en la resta. Els projectes de Ministeri i Generalitat només permeten 65,97 € per nit. La diferència fins a 140 o 100€ se t’indemnitzarà amb càrrec als costos indirectes (si els tens). Per a viatges a la resta del món pregunta’ns els límits per país o pots consultar-los en la instrucció 3_2012 de la UV. Si l’hotel l’has contractat amb Booking, tingues en compte que la factura l’hauràs de demanar a l’hotel.
  • Els vols seran sempre en Turista. Envia’ns el bitllet electrònic i la factura al teu nom si es pot aconseguir, juntament amb les targetes d’embarcament.
  • Els bitllets de RENFE seran sempre de les tarifes de “Billete Básico o Billete Elige” amb seient estàndard. Envia’ns els bitllets per correu electrònic.
  • Dels desplaçaments que faces durant la teua estada en taxis, autobusos, trens, metros, etc, has de conservar llegibles els tiquets amb els preus i els punts d’eixida i arribada (si no s’hi veuen o no estan, apunta’ls en la part de darrere del bitllet o tiquet). Si has fet qualsevol pagament amb la teua targeta amb moneda estrangera, has d’enviar-nos el rebut/extracte bancari amb l’equivalència per a poder indemnitzar-te’l.
  • Si viatgeu varis no es poden fer les reserves de tren/bus etc conjuntament, cada persona reserva i paga per separat.
  1. Quan tornes del viatge ens hauràs d’enviar tot el que falte per a justificar l’expedient i reclamar les factures que no hagen arribat, així com els Certificats d’Assistència.

 

En resum, pels VIATGES que faces que es puguen justificar, se’t poden indemnitzar els conceptes de:

  • Despeses inscripcions
  • Allotjaments
  • Desplaçaments
  • Restauració (no necessita tiquet excepte si el projecte és del Ministeri)
  • Altres despeses (8,34 €), només en comissions de Generalitat.

 

Hi ha dos maneres que nosaltres puguem tramitar les comissions de servei. Una és quan es demana una bestreta i una altra quan no se’n demana. Amb la bestreta el procediment és més ràpid i quan a la tornada es justifica el viatge, en tres o quatre dies tindràs en el teu compte l’ingrés de la diferència entre la bestreta i la despesa realment realitzada. Si no s’ha demanat bestreta, l’expedient va centralitzat pel Servei de Comptabilitat i és per això que a la tornada del viatge i una vegada presentada tota la documentació justificativa, es tardaran unes tres setmanes en cobrar. Per tant, us aconsellem que sempre sol·liciteu una bestreta. Per a la sol·licitud, necessitem la reserva de l’allotjament i del desplaçament. 

Circulo trabajo de campo

BON VIATGE

 

 .