Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN GESTIÓ DE NEGOCIS INTERNACIONALS (IMBA)

  • Assignatura:Marqueting i gestió de serveis
  • Codi:46787
Crèdits 7.5
Caràcter Optativa
Periode lectiu
Data d'inici ---
Data de finalització---
Examens
Informació no disponible
Subgrup
  • Grup Altres activitats PT-O
  • Grup Pràctiques a l'aula PT-P
  • Grup Seminari PT-E
  • Grup Teoria PT-T
  • Grup Tutories PT-U
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MARIA LUISA ANDREU SIMOPT-OCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
MARIA LUISA ANDREU SIMOPT-PCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
IVANA RIHOVA -PT-EPROFESSORAT EXTERN-
INGO OSWALD KARPEN PT-EPROFESSORAT EXTERN-
JOSE LUIS RUIZ-ALBA ROBLEDOPT-EPROFESSORAT EXTERN-
MARIA SICILIA PIÑEROPT-EPROFESSORAT EXTERN-
MARIA LUISA ANDREU SIMOPT-ECOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
MARIA LUISA ANDREU SIMOPT-TCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
JUAN MARIA SANCHEZ VILLARPT-TCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCAASSOCIAT/DA UNIVERSITARI/A
MARIA LUISA ANDREU SIMOPT-UCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCACATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT