Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats

1r curs

Codi Nom Crèdits Caràcter Guia docent, horaris, exàmens
40100Disseny del màrqueting operatiu en el llançament d'un nou producte10ObligatòriaVeure fitxa
40101Tècniques multivariants d'investigació de mercats5ObligatòriaVeure fitxa
40112Treball fi de màster6Projecte fi de màsterVeure fitxa
42047Anàlisi avançada del consumidor i la competència en el pla de màrqueting5ObligatòriaVeure fitxa
42048Simulació i noves tecnologies5ObligatòriaVeure fitxa
42049Decisions estratègiques en màrqueting4ObligatòriaVeure fitxa

Assignatures optatives

Codi Nom Crèdits Caràcter Guia docent, horaris, exàmens
40102Comunicació corporativa5OptativaVeure fitxa
40103Comunicació promocional5OptativaVeure fitxa
40104Direcció publicitària5OptativaVeure fitxa
40105Missatge i planificació de mitjans5OptativaVeure fitxa
40106Gestió de les relacions en el canal5OptativaVeure fitxa
40107Màrqueting en el punt de venda5OptativaVeure fitxa
40108Logística i distribució física5OptativaVeure fitxa
40109Direcció de vendes5OptativaVeure fitxa
40110Gestió de projectes d'investigació comercial5OptativaVeure fitxa
40113Tècniques d'investigació comercial5OptativaVeure fitxa