Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Doctorats

Pompeu Fabra. Jugada mestra!

• 23 de setembre de 2019
Imatge d'una escena del monòleg amb l'actor

El dia 24 de setembre a les 17 hores al Saló d'Actes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació tindrà lloc el monòleg Pompeu Fabra. Jugada mestra!. La idea, text i interpretació són d'Òscar Intente i la direcció i la col·laboració en el text és de Maria Pla. Aquesta activitat està organitzada pel Departament de Filologia Catalana, la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació i el Servei de Política Lingüística de la Universitat de València.

Llista d'enllaços: