Logo de la Universitat de València Logo Departament de Filologia Catalana Logo del portal

• 30 de setembre de 2019
Imatge del cartell del congres amb una màquina d'escriure

Del 12 al 14 de novembreva tenir lloc a la Sala de Graus i a la Sala de Juntes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació el congrés internacional Reescriptures literàries. La hipertextualitat en les literatures occidentals (1900-1936)

Del 12 al 14 de novembre va tenir lloc a la Sala de Graus i a la Sala de Juntes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació el congrés internacional Reescriptures literàries. La hipertextualitat en les literatures occidentals (1900-1936).

Llista d'enllaços: