Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Comunicació corporativa
  • Codi:40102
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 30/01/2023
Data de finalització19/05/2023
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 2
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MOISE -, MIHAELA SIMONAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV
MOISE -, MIHAELA SIMONAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV
MOISE -, MIHAELA SIMONAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV
Ozretic Dosen, Durdana-Universidad de ZagrebCatedrática de Universidad
Palacios Rodríguez, José Francisco-Sociedad de Centros Comerciales de EspañaGerente